کد خبر : 1360561 | 03 مهر 1395 ساعت 16:52 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی: واقعه خوبی برای فالکائو رقم زدیم

بازیکن تیم ملی فوتسال شکست قهرمان دنیا و قرار گرفتن در جمع 8 تیم برتر را مایه خوشحالی و افتخار دانست.

طیبی: واقعه خوبی برای فالکائو رقم زدیم

به گزارش "ورزش سه" از سایت رسمی فدراسیون، حسین طیبی درباره دیدار برابر برزیل گفت: برزیل،تیمی بود که از بازیکنان بزرگ بهره می برد. ما هدفمان این بود که برند ه بازی باشیم و با همت بازیکنان، دعای مردم و تلاش کادر فنی، توانستیم تاریخ ساز شویم.


وی درباره اینکه فالکائو یکی از الگوهای شما در فوتسال بود و زمان بازی خداحافظی اش در کنارش بودید، گفت:  وقتی بهترین بازیکنان دنیا را با آن شرایط می بینید،طبیعتا ناراحت می شوید. مردم ایران خونگرم و احساسی هستند و این امر باعث شد تا در کنار اسطوره فوتسال دنیا قرار بگیریم و واقعه خوبی را برایش رقم بزنیم.


وی افزود: فکر نمی کنم کسی جای او را بگیرد. همه بازیکنان در کنار فالکائو حضور داشته و او را دلداری دادند. بدون شک یک آدم افسانه ای در فوتسال بود. این بازیکن یکی از دوستان نزدیک من است و به خاطر دارم دعوت من به تیم ستارگان جهان از سوی وی بود و از اینکه با وی در ارتباطم خوشحالم.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که در بازی با برزیل همه ستاره بودند و شما جز یکی از آن ستاره ها بودید، چه احساسی دارید گفت: در بازی با برزیل همه فوق العاده بودند. من نیز در کنار دیگر بازیکنان تلاش کردم تا تاریخ ساز شویم. بازی مقابل تیم های بزرگ انگیزه بازیکنان را دو برابر می کند. جام جهانی را خوب شروع نکردیم اما شرایط تیم رفته رفته بهتر شد و در نهایت مقابل برزیل توانستیم بهترین عملکرد را به ثبت برسانیم.


وی در باره مصدومیتش گفت: خوشبختانه شکستگی ندارم اما دچار کشیدگی شدید از ناحیه مچ پا هستم. مرتبا در حال فیزیوتراپی هستم تا به شرایط مناسبی برسم. تا الان نمی دانم به بازی با پاراگوئه می رسم یا نه، اما تمام تلاشم را به کار می گیرم که برای تیم ملی ایران بازی کنم.


عضو تیم ملی فوتسال در پایان درباره پیش بینی نتیجه بازی ایران و پاراگوئه گفت : اکنون توقعات از ما بالا رفته و تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا نتیجه مناسبی را کسب کنیم. هدفمان صعود و حضور بین 4 تیم برتر جهان است. امیدوارم مردم عزیز ما را دعا کنند و با تمام توان به مصاف پاراگوئه می رویم تا موفق شویم.


گفتنی است، وی به طور اختصاصی تمرینات خود را زیر نظر دکتر شیرزاد پیگیری می کند.

دیدگاه‌ها