کد خبر : 1360577 | 03 مهر 1395 ساعت 17:19 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

حرف های مدیر پایه پرسپولیس

قنبرپور: پرسپولیس پایه حالا پاک‌پاک است

مصطفی قنبرپور سرمربی سابق تیم های ملی پایه و مدیر تیم های پایه و آکادمی پرسپولیس از هماهنگی جالب برانکو با تیم های پایه گفت.

قنبرپور: پرسپولیس پایه حالا پاک‌پاک است

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی قنبرپور اعلام کرد پرسپولیس با سالم ترین تیم 20 سال اخیر خود در 4 رده سنی مختلف به مصاف حریفان رفته و تا به این جای کار هم نتایج خوبی گرفته است. قنبرپور تاکید می کند: منظور من از سلامت این تیم، ناپاک بودن تیم های سالیان گذشته نیست، بلکه اعتقاد دارم در سالیان گذشته ناخواسته اتفاقاتی غیر اخلاقی رخ داده است. مربیان و مدیران عزیز این تیم ها در شکل گیری این اتفاق دخالت نداشته و من دست همه مربیان خوب این تیم ها که همه از دوستان و همبازیان عزیزم بودند را می بوسم.


قنبر پور ادامه داد: این تیم ها امسال همه نتیجه می گیرند اما من فقط قهرمانی و موفقیت نمی خواهم بلکه تیم های ما با تاکید آقای طاهری، پاک ترین و سالم ترین رفتار را داشته و به اندازه وافر اخلاق را سرلوحه قرار داده اند. وقتی تیم نوجوانان ما بعد از برد برابر استقلال به سمت رختکن این تیم ها رفتند، خیلی ها قبل از این که بچه های ما را تحسین کنند تعجب کردند چون اینگونه رفتارها در فوتبال ما سال هاست مرده؛ اما من که شاگرد دهداری هستم باید نشان دهم که از استاد مرحومم چیزهایی یاد گرفته و آنها را به بچه های عزیزم هدیه می کنم.


قنبر پور افزود، آقای برانکو در همین ابتدای کار یک بازیکن تیم ما به اسم طاهرخانی را که 17 سال دارد را به تمرینات بزرگسالان برد و همین حالا هم رابطه ای بسیار قوی با تیم های پایه دارد. بعد از برگشت به ایران از ایشان درخواست انجام بازی دوستانه بین تیم امید و بزرگسالان را ایشان خواهیم داشت .


قنبر پور ادامه داد: در 4 رده ما آقایان جمشید شاه محمدی، منوچهر عبدالله نژاد، منصور هاشمی و فرامرز سلطانی سرمربی هستند. ما در این مجموعه رابطه ای کاملا نزدیک با هم داریم.

دیدگاه‌ها