کد خبر : 1360587 | 03 مهر 1395 ساعت 17:51 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

افشارزاده باید پاسخ چه اتهاماتی را بدهد؟

مدیرعامل پیشین استقلال در بیانیه خود باید چهار اتهام بزرگ وزیر ورزش را پاسخ بدهد.

افشارزاده باید پاسخ چه اتهاماتی را بدهد؟

به گزارش "ورزش سه"، صحبتهای وزیر ورزش درباره دلایل جدایی افشارزاده و اقدامات مدیرعامل سابق استقلال در این تیم با واکنش بهرام افشارزاده همراه شد. مدیرعامل پیشین استقلال در گفت و گو با ورزش اعلام کرد که با انتشار بیانیه اتهامات وارد شده از سوی وزیر ورزش را پاسخ خواهد داد.

 


یکی از مهم ترین اتهاماتی که وزیر ورزش به مدیرعامل پیشین استقلال وارد کرده تضییع بیت المال توسط افشارزاده است. بهرام افشارزاده که متهم به ایجاد مخارج 28 میلیاردی شده باید درباره 6 میلیارد تفاوت میان رقم اعلام شده از سوی سازمان لیگ و وزیر ورزش توضیحات را ارائه دهد و مشخص کند که آیا این هزینه ها برای بازیکنان و کادرفنی به صورت رقم های زیر میزی صورت گرفته و یا مربوط به هزینه های دیگر در باشگاه است.

 


مهم ترین دلخوری گودرزی از افشارزاده به موضوع تجمع هواداران استقلال برابر وزارت ورزش و مجلس است. وزیر ورزش معتقد است که مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال و مشاوران او با خط دهی تجمعی علیه وزیر ورزش ایجاد کردند تا به خواسته های غیر قانونی خود و ولخرجی در نقل و انتقالات که خلاف خواست وزیر بوده دست یابند. بهرام افشارزاده باید برای رد این اتهام که علت اصلی دلخوری وزیر ورزش و نقطه ی آغاز همه اختلافات بوده دلیلی قابل قبول بیاورد.

 


برکناری مظلومی دیگر موضوعی است که مدیرعامل پیشین استقلال باید درباره آن توضیح بدهد. افشارزاده باید برای برکناری سرمربی استقلال که با بر خلاف نظر رئیس مجمع این باشگاه انجام شده توضیحات محکمه پسندی داشته باشد. البته وزیر ورزش در صحبتهای خود اعلام کرده که با حضور منصوریان در استقلال به دلیل نتایج خوب در نفت تهران موافق بوده اما بحث برکناری مظلومی سومین اتهامی است که افشارزاده با آن رو به رو است.

 


اتهام آخر و چهارم به موضوع عدم اطلاع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از قرارداد بازیکنان باز می گردد که وزیر ورزش اعلام کرده اعضای هیات مدیره مطلقا از آن خبر نداشتند. البته اینکه قرارداد هر یک از بازیکنان باید به تصویب هیات مدیره برسد موضوعی جالب توجه است اما سوال اصلی اینجاست که آیا هزینه های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به تصویب هیات مدیره منصوب وزیر رسیده است یا خیر؟

دیدگاه‌ها