کد خبر : 1360593 | 03 مهر 1395 ساعت 18:12 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

وقفه در مسابقات به تیم‌ها ضرر می‌زند؛

دست‌نشان: تیم‌ملی به اردو نیاز دارد

سرمربی تیم نفت آبادان معتقد است که احساسی شدن خودش، بازیکنان و داور مسابقه باعث از دست رفتن برد این تیم در ثانیه‌های آخر شده است.

دست‌نشان: تیم‌ملی به اردو نیاز دارد

نادر دست‌نشان سرمربی تیم نفت آبادان که تیمش در هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر در مشهد و در خانه پدیده به یک تساوی پرگل رسید، درباره اتفاقات این بازی و برخی مسائل دیگر با خبرنگار "ورزش سه" گفتگو کرده است.

 


نیمه دوم پدیده باتجربه‌تر بازی کرد
بازی خوبی را مقابل پدیده انجام دادیم. تیم پدیده بعد از شکست مقابل فولاد، دست‌به‌دست هم داده بودند تا بازی را ببرند. بچه‌های ما هم خیلی عالی بودند. موفق شدیم در نیمه اول دو گل بزنیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. در نیمه دوم تیم پدیده باتجربه‌تر از ما بازی کرد و فشار زیادی به ما به‌خصوص در بازی هوایی آوردند.

 


تیم پدیده روی هوا بهتر از ما بود
با وارد شدن آقای شاکری در نیمه دوم و قرار گرفتن او در کنار فریبرز گرامی کار در بازی هوایی برای ما دشوارتر هم شد. ما در جواب این تعویض رشید آلبی را به بازی فرستادیم. برای تعویض دوم خودمان متأسفانه مجبور شدیم یکی از بازیکنان باتجربه خود را به بیرون بیاوریم. من به خاطر علاقه‌ای که به داری زاده دارم و می‌دانم چه پتانسیل بالایی دارد به او بازی دادم ولی این بازیکن متأسفانه در همان ابتدای کار یک پنالتی داد. این موضوع مهم نیست و من اگر صرفاً دنبال نتیجه بودم این تعویض را انجام نمی‌دادم، اگر در این بازی و وقتی نتیجه 3 بر 1 به نفع ماست به این بازیکنان جوان بازی ندهم پس کی می‌توانم این کار را بکنم!

 

کمتر تیمی می‌تواند در پدیده سه گل بزند
درصحنه ضربه ایستگاهی در فاصله کمتر از یک متر توپ به دست بازیکن ما خورد، این در حالی بود که وضعیت خطرناکی نبود و خطا هم نبود. گل دوم تأثیر منفی در روحیه بچه‌های ما داشت و در فاصله چند دقیقه گل سوم را هم به ما زدند. به‌هرحال این موضوع برای ما خوب نیست ولی این بازی یک تجربه خوب برای ما بود. ما در خانه حریف بازی می‌کردیم و کمتر تیمی پیدا می‌شود که بتواند سه گل در خانه حریف بزند. درنهایت به این نتیجه رسیدیم که باید توجه و تمرکز بیشتری برای بهبود خط دفاعی خود داشته باشیم.

 

بالانس بین خطوط خود را از دست دادیم!
به خاطر اینکه در بازی‌های اول جوان و ناشناخته بودیم تمامی بازیکنان در دفاع شرکت می‌کردند. با بالا رفتن تجربه اکنون فهمیده‌اند که می‌توانند با رفتن به جلو گل بزنند، کمی در عملکرد دفاعی با مشکل مواجه می‌شویم. باید فاصله بین خود را از بین ببریم و بین آن‌ها بالانس ایجاد کنیم.

 


هم من، هم بازیکنانم و هم داور بعد از زدن گل سوم احساسی شدند
بعد از زدن گل سوم بازیکنان ما احساسی شدند؛ اگر بازیکنان ما مثل نیمه اول منطقی بازی می‌کردند، به‌هیچ‌وجه گل نمی‌خوردیم. فکر می‌کنم هم خودم، هم بازیکنان و هم داور احساسی رفتار کردیم. به‌عنوان‌مثال اگر داور احساسی نمی‌شد صحنه گل دوم را خطا نمی‌گرفت. ما ایرانی‌ها آدم‌های رئوف و احساسی هستیم و این احساس روی عملکرد ما تأثیر می‌گذارد.

 


تیم‌ملی نیاز به اردو دارد/وقفه در لیگ خوب نیست
به خاطر تیم‌ملی همه مسائل را به دوش می‌گیریم ولی مشکلی که وجود دارد این است که تیم بدون بازی اذیت می‌شود. به نظرم کی‌روش کار درستی را انجام می‌دهد و تیم‌ملی نیاز به اردو برای هماهنگی دارد. ما باید در تنظیم کردن برنامه مسابقات کمی باهوش‌تر باشیم چون بدون بازی تیم‌ها اذیت می‌شوند.

 


با چند تیم لیگ‌برتری بازی می‌کنیم
در فاصله تعطیلات لیگ و برای اینکه از وضعیت مسابقه دور نشویم به چند تیم لیگ‌برتری که بازی‌های ما با آنها گذشته مثل استقلال، صبا و نفت‌تهران پیشنهاد بازی دوستانه دادیم تا علاوه بر جام‌حذفی با این تیم‌ها هم بازی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها