کد خبر : 1360603 | 03 مهر 1395 ساعت 18:33 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

رانیری: شکست را بین دو نیمه پذیرفتیم

کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی اذعان داشت که بیرون کشیدن واردی و ریاض محرز از زمین در بین دو نیمه، به علت پذیرش شکست در برابر منچستر بوده است.

رانیری: شکست را بین دو نیمه پذیرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش منچستریونایتد موفق شد با زدن 4 گل در نیمه اول، لسترسیتی را در مجموع با نتیجه شیرین 1-4 مغلوب کند.

 

رانیری گفت: "در بین دو نیمه، من به این نتیجه رسیدم که شکست ما قطعی است و به همین دلیل ترجیح دادم واردی و محرز را برای بازی های آینده، از جمله جدال برابر پورتو در لیگ قهرمانان حفظ کنم. در رختکن گفتم که ما باید شکست را بپذیریم و با ذهنی آرام و فراموش کردن این نتیجه، به استقبال بازی های بعدی برویم. جدال برابر پورتو، اولین بازی ما در لیگ قهرمانان در خانه است و ما باید بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذاریم".

 

 

1145418

 

 

نکته جالب در نحوه گل خوردن لستر، به ثمر رسیدن 3 گل شیاطین سرخ از روی نقطه کرنر بود.

 

رانیری در این خصوص گفت: "این وضعیت غیرممکن است و وقتی که چنین اتفاقی رخ می دهد، بدان معناست که تیم تمرکز لازم را نداشته است. زیرا همیشه تیم ما روی ضربات کرنر و آزاد بسیار با دقت عمل می کند و چنین اتفاقی برای من هم شگفت انگیز است. البته با توجه به میانگین قد بلند حریف، گل زدن از روی نقطه کرنر خیلی هم عجیب نیست. تمام تلاش من، بازگرداندن تمرکز تیم برای دیدار برابر پورتو است".

دیدگاه‌ها