کد خبر : 1360612 | 03 مهر 1395 ساعت 17:52 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار بایرن در خانه هامبورگ

بایرن موفق شد با گل لحظات پایانی کیمیچ، 3 امتیاز حساس برابر هامبورگ را نصیب خود کند.

پیروزی دشوار بایرن در خانه هامبورگ

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری غیرمنتظره هامبورگ آغاز شد و این تیم در همان 5 دقیقه ابتدایی می توانست به گل برسد. باهوئی، هافبک هامبورگ در دقیقه 3 با مانوئل نویر تک به تک شد که این موقعیت با واکنش سنگربان بایرن ره به جایی نیافت.

 

بعد از آن بایرن کم کم به بازی مسلط شد اما در 15 دقیقه اول موفق به خلق موقعیت خطرناکی نشد. در دقیقه 18، همکاری آلابا و لواندوفسکی می توانست خطرساز باشد که با بی دقتی مهاجم لهستانی بایرن این موقعیت از دست رفت. در دقیقه 41 باز هم هامبورگ با ارسال پاس رو به عقب بازیکنان بایرن با توپ ربایی اوکدال همراه بود که دفاع مناسب خاوی مارتینز، مانع از ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه بایرن شد تا دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

 

1145419

 

 

در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، آنچلوتی با خارج کردن هوملس، رناتو سانچس و کینگزلی کومان و جایگزین کردن بواتنگ، ویدال و ریبری، سعی در تغییر در روند بازی داشت. البته هوملس به علت مصدومیت قادر به ادامه حضور در میدان نبود.

 

 

1145443

 

 

در دقیقه 56، ارسال آلابا از روی نقطه کرنر با ضربه لواندوفسکی همراه بود که این حمله نیز با واکنش آدلر همراه شد. در دقیقه 68، باز هم بایرن توسط آلابا صاحب موقعیت شد که یک بار دیگر، آدلر واکنش خوبی داشت تا بازی با همان نتیجه تساوی پیگیری شود.

 

 

1145444

 

 

بایرن علیرغم مالکیت توپ، خیلی موفق به ایجاد موقعیت های خطرناک نبود. در دقیقه 77، نفوذ کیمیچ از سمت راست برای بایرن ایجاد موقعیت کرد که باز هم آدلر سد راه بازیکنان بایرن برای گلزنی شد. یک دقیقه بعد، همکاری مولر و لواندوفسکی، مهاجم آلمانی را صاحب موقعیت کرد که ضربه مولر نیز خارج از چارچوب بود.

 

 

1145432

 

اما بالاخره بایرن در لحظات پایانی بازی موفق شد توسط جاشوا کیمیچ به گل برسد تا در دیداری دشوار و با تک گل لحظات پایانی، بندر هامبورگ را به سمت مونیخ ترک کند.

 

دیدگاه‌ها