کد خبر : 1360644 | 03 مهر 1395 ساعت 19:29 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: بهتر از سرجی روبرتو وجود ندارد

سرجی روبرتو، بال راست بارسا، با نمایش استثنایی خود مقابل خیخون تمجید و ستایش لوئیس انریکه را بر انگیخت.

انریکه: بهتر از سرجی روبرتو وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با وجود اینکه مسی را در اختیار نداشت، به لطف دو گل نیمار و گل های سوارز، آردا و رافینیا موفق شد 5-0 در زمین خیخون به برتری دست یابد. نکته جالب، تاثیرگذاری سرجی روبرتو روی 3 گل از این 5 گل بود. او که امسال در پستی غیرتخصصی و سمت راست زمین بازی می کند، توانسته تحسین کارشناسان را موجب شود.

 

 

1145475

 

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از بازی گفت:" اسپورتینگ بسیار درگیرانه بازی را شروع کرد و اجازه نمی داد طرح های هجومی خودمان را به خوبی پیاده کنیم ولی خوشبختانه دو گل متوالی زدیم که یکی از کناره ها بود و دیگری از عمق.

 

نیمه دوم را خوب شروع نکردیم ولی اخراج بازیکن حریف باعث شد تا روند بازی عوض شده و سه گل دیگر بزنیم. قبل از آن نمی توانستیم بگوییم بردمان حتمی است. البته گل هایی که زدیم، نه روی اشتباهات فردی مدافعان حریف که روی کارهای از پیش تمرین شده خودمان بود. البته معتقدم نتیجه بازی فریبنده بود چون به هیچ عنوان بازی ساده ای نبود.

پس از تساوی برابر اتلتیکو، بسیار به این برد احتیاج داشتیم. برابر اتلتیکو نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم چون این تیم بسیار بسته بازی می کرد و روی ضد حملات فوق العاده خطرناک بود. خوشحالم که تیم های زیادی مثل اتلتیکو در لالیگا حضور ندارند."

 

 

1145464

 

 

سرجی روبرتو:" او امشب استثنایی بود. بازی های زیادی دیده ام و می توانم بگویم که بهتر از سرجی روبرتو به عنوان بال راست ندیده ام. حداقل برای بارسلونا او بهترین انتخاب ممکن است. خوشحالم که از پست جدیدش راضی است. از بال چپ(دینیه) و راستم در این بازی رضایت دارم به خصوص از سرجی؛ هرچند که می توانیم در جناحین از این هم بهتر شویم."

دیدگاه‌ها