کد خبر : 1360650 | 03 مهر 1395 ساعت 20:48 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: انتظار بیشتری از آگوئرو دارم

پپ گواریولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی بعد از پیروزی تیمش برابر سوانسی علیرغم تمجید از آگوئرو، تاکید کرد او باز هم می تواند بهتر از این باشد.

گواردیولا: انتظار بیشتری از آگوئرو دارم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه جلسه محرومیت، آگوئرو بازگشت خود را با زدن 2 گل جشن گرفت تا منچسترسیتی به ششمین پیروزی متوالی خود دست یابد. بعد از این بازی، گواردیولا در رابطه با پیروزی تیمش صحبت کرد.

 

عملکرد سرخیو آگوئرو: "آگوئرو کیفیت بسیار بالایی دارد و حرکات او در محوطه جریمه بسیار فوق العاده است. به همین دلایل، او یکی از بهترین تمام کننده ها در فوتبال جهان است اما من سعی دارم تا به او برای بهبود بیشتر عملکردش کمک  کنم".

 

شرایط دی بروین: "در ابتدا و در آن صحنه احساس کردم مصدومیت او جدی است و از این موضوع ترسیدم زیرا دی بروین بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود. البته امشب به منچستر باز می گردیم و پزشکان شرایط او را بررسی خواهند کرد".

 

 

1145442

 

 

پیروزی برابر سوانسی: "بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما در نیمه اول بسیاری از پاس های ما به مقصد نرسید. منچسترسیتی باید با توپربایی، از آن استفاده کند تا پایه ریز ضدحملات ما باشد. ما نیمه اول را با تساوی به رختکن رفتیم و در بین نیمه در رابطه با بازی تیمی با بازیکنان صحبت کردم. در نتیجه، نیمه دوم نمایشی بسیار خوب از خود نشان دادیم.  

 

سوانسی بازی را بسیار خوب آغاز کرد. خوش شانس بودیم که گل اول را به ثمر رساندیم زیرا قبل از آن خیلی موقعیت سازی نکرده بودیم. اما بعد از گل ما، سوانسی توانست توسط یورنته به بازی بازگردد. بعد از گل سوانسی، ما بازی همیشگی خود را ارائه دادیم.

 

با بازیکنانی مثل سیلوا و گوندوغان، به مرکز دفاع حریف فشار آوردیم. در نیمه اول بسیاری از پاس های ما به مقصد نرسید اما در نیمه دوم مثل همیشه بازی کردیم. البته باید اذعان داشت که ضربه پنالتی نیز کمک زیادی به ما کرد و بعد از آن به بازی مسلط شدیم. در کل تیم خود را مستحق پیروزی در این دیدار می دانم و از این نتیجه بسیار خوشحالم".

 

دیدگاه‌ها