کد خبر : 1360656 | 03 مهر 1395 ساعت 21:18 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضور کیمیای تکواندو در افتتاحیه مدرسه (عکس)

کیمیاعلیزاده، نخستین بانوی مدال آور بازی های المپیک ریو 2016 با حضور در منطقه خاک سفید مدارس دخترانه آموزشگاه ملت را افتتاح کرد و زنگ مدرسه ابتدایی این آموزشگاه را به صدا درآورد.

به گزارش "ورزش‌ سه" از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کیمیای علیزاده، نخستین بانوی مدال آور بازی‌های المپیک ریو 2016 ظهر امروز(شنبه) با حضور در منطقه خاک‌سفید مدارس دخترانه آموزشگاه ملت را افتتاح کرد و زنگ مدرسه ابتدایی این آموزشگاه را به صدا درآورد.

 

کیمیای تکواندوی ایران در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان گفت: برای روزهای خوب تلاش کنید. شما می توانید کارهای بزرگی در زندگی انجام دهید.

 

وی افزود: برای نخستین بار که در مسابقات مبارزه کردم شکست خوردم پس از آن در رقابتهای جهانی شرکت کرده و شکست خوردم شاید آن زمان فکر می کردم نتوانم آدم موفقی شوم اما تلاش کردم و به موفقیت رسیدم. شما با خودباوری می توانید به موفقیت های بزرگی دست یابید.

 

گفتنی است، در این مراسم افتتاحیه زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو، مهرو کمرانی سرمربی و کیمیا علیزاده مدال آور تکواندوی کشورمان حضور داشتند همچنین کیومرث چگینی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لوازم خانگی کن و محمد منصوری، مسئول انجمن خیریه پرتوگستران وحدت حضور داشتند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها