کد خبر : 1360737 | 04 مهر 1395 ساعت 10:57 | 133.4K بازدید | 0 دیدگاه

چگونه ستاره کره ای ستاره تاتنهام شد؟

"سون" کابوس تیم ملی می شود؟

از زمانی که سون هیونگ مین در اتاق مائوریسیو پوچتینو را زد تا به سرمربی آرژانتینی بگوید می‌خواهد تاتنهام را ترک کند، خیلی نگذشته است. او که پس از المپیک ریو به تمرینات تاتنهام اضافه شده بود، اعلام کرد که احتمالا به بوندس لیگا خواهد رفت.

"سون" کابوس تیم ملی می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، ولفسبورگ با 24 میلیون پوند به دنبال جذب سون بودو او که اولین فصل حضورش در لیگ برتر آنطور که انتظار می‌رفت نبود، قصد داشت به بوندس لیگا برگردد. او تنها 4 گل در لیگ برتر به ثمر رساند ولی تاتنهام قصد نداشت قید او را بزند. پوچتینو با او صحبت کرد و او را راضی کرد در این تیم بماند.

 

1145571

 


در طول هفته های آغازین لیگ، این بحث وجود داشت که آیا سون می تواند به ستاره اسپرز تبدیل شود. در حالی که هری کین به علت مصدومیت از میادین به دور است و ونسان سانسن هنوز نتوانسته در ترکیب تاتنهام جا بیفتد، او به خوبی با گل‌هایش جای خالی مهاجم انگلیسی را که فصل گذشته آقای گل لیگ شد پر کرده است. سون روز گذشته نیز با دو گل که در نیمه اول مقابل میدلزبرو به ثمر رساند، تیمش را به 3 امتیاز رساند و آمادگی اش را به رخ کشید.

 

در غیاب کین، دایر، دمبله و دنی رز، تاتنهام خیلی خوب بر بازی سوار شد و میزبان به ندرت می‌توانست از نیمه زمین خود خارج شود و فشار زیادی را متحمل می‌شد. با این حال تنها نگرانی هواداران تاتنهام دو نفر بودند، بن گیبسون و ویکتور والدس که تا اخر بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند با این حال تاتنهام روی گل‌هایش بسیار خوب کار کرد و حتی این دو نیز موفق به متوقف کردن تاتنهام نشدند. یانسن یک پاس خوب از اریکسن دریافت کرد و توپ را برای سون فرستاد. سون نیز پس از دریبل حریف، با یک ضربه دقیق دروازه میدلزبرو را باز کرد.

 

1145485

 

 

روی گل دوم نیز سون از کناره زمین به خوبی باراگان را جا گذاشت و رو به محوطه حرکت کرد و با یک ضربه کات دار زیبا دروازه والدس را باز کرد. نیمه دوم میدلزبرو بهتر از حریف ظاهر شد و توانست با حمایت هوادارانش کمی بر بازی مسلط شود. در دقیقه 65 بود که گیبسون بالاتر از موسی سیسوکو با یک ضربه سر دروازه اسپرز را باز کرد ولی تلاش آنها به حد کافی نبود که بتوانند 3 امتیاز را کسب کنند.

 

اسپرز با هدایت پوچتینو روزهای خوبی را سپری می‌کند ولی آنها چالش مهمی در چمپیونزلیگ پیش روی خود می‌بینند؛ زسکا مسکو. تاتنهام در 6 بازی لیگ 4 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده ولی در چمپیونزلیگ مقابل موناکو در لندن شکست خوردند و حال به دنبال کسب اولین پیروزی خود خواهند بود.

 

 

1145573

 

پوچتینو قصد دارد با سیستم چرخشی بازیکنانش را در طول فصل از مصدومیت دور نگه دارد و به نظر می‌رسد این سیستم با درخشش بازیکنی مثل سون که گل سوم و چهارم فصلش را به ثمر رساند، جواب داده است. بهترین بازیکن دیدار مقابل ساندرلند، زننده دو گل مقابل استوک و ستاره ای که به نظر به خوبی جای شماره 10 تاتنهام را در زمان مصدومیتش پر کرده است. کین مصدوم است؟ مشکلی برای تاتنهام نیست. آنها حالا سون را دارند.

 

منبع: گل دات کام

ترجمه: روزبه مهری

دیدگاه‌ها