کد خبر : 1360740 | 04 مهر 1395 ساعت 11:07 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق استقلال سرمربی زاگرس شد

ستاره سال های نه چندان دور استقلال بعد از کنار رفتن از تیم امید این باشگاه هدایت تیم دسته سومی زاگرش چهارمحال و بختیاری را برعهده گرفت.

ستاره سابق استقلال سرمربی زاگرس شد

به گزارش "ورزش‌سه"، علی سامره پس از جدایی از امیدهای استقلال با چند باشگاه وارد مذاکره شد و در نهایت با تیم دسته سومی زاگرس برای یک فصل به توافق نهایی دست یافت تا از این پس حضور در عرصه مربیگری را به صورت جدی تر پیگیری کند.


سامره در خصوص قبول پیشنهاد سرمربیگری زاگرس گفت: چهارمحال و بختیاری از استعدادهای خوبی در رده های پایه و امید برخوردار است و باید این استعدادها شناسایی و به فوتبال ایران معرفی شود. به همین خاطر قرارداد اولیه به مدت سه ساله تنظیم شد که به طور حتم یکسال اول را در کنار این تیم جوان خواهم بود.


او ادامه داد: تیم زاگرس می تواند علاوه بر حضور در لیگ دسته سوم، آکادمی استعدادیابی و فوتبال پایه ها نیز سرمایه گذاری کند. چون این خطه دارای استعدادهای نابی در فوتبال است که نیاز به شناسایی و پرورش دارند.


سامره صعود به لیگ های برتر را برنامه بلند مدت این باشگاه دانست و تصریح کرد: برای صعود به لیگ های بالاتر این تیم باید از هم اکنون برنامه ای مدون داشته باشد و کارهایش را براساس این برنامه پیگیری کند. با توجه به این که شهرکرد از نظر شرایط اقلیمی از یکی از بهترین شرایط برخوردار است شک ندارم با حمایت می توان این استان را به قطبی جدید در فوتبال تبدیل کرد.

دیدگاه‌ها