کد خبر : 1360755 | 04 مهر 1395 ساعت 11:55 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی با ازبکستان و کره جنوبی

افت لژیونرها، چشم کی‌روش به داخلی‌ها

تیم ملی در شرایطی مهیای بازی با ازبکستان و در ادامه کره جنوبی می شود که فرم ایده الی به نسبت بازی با قطر و چین ندارد.

افت لژیونرها، چشم کی‌روش به داخلی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در خط دفاع پژمان منتظری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و به جای او عزت الله پور قاز به اردوی تیم ملی دعوت شده که کمتر در ترکیب تیم ملی بازی کرده است. اشکان دژاگه محروم است و البته اگر هم محروم نبود شاید با انگیزه بازی با قطر و چنین در اردوی تیم ملی حاضر نمی شود چرا که از لیست تیم العربی قطر کنار گذاشته شده است و این روزها باید برای خود تیم انتخاب کند و به اطلاع باشگاه العربی برساند! علیرضا جهانبخش هم مصدوم است. او که در بازی با قطر یک گل خوب و البته سرنوشت ساز برای ایران به ثمر رساند دو هفته ای است که در ترکیب تیم آلمکار هم به میدان نمی آید و حتی اگر پیش از بازی با قطر هم آماده شود آمادگی لازم را نخواهد داشت چون دو سه هفته ای است به صورت گروهی تمرین نمی کند.


سردار آزمون روزهای خوبی را در روستوف سپری نمی کند. مثل گذشته گل نمی زند و در ترکیب تیم روسی هم فیکس نیست و هر از گاهی به بازی گرفته می شود. البته نه اینکه عملکرد او مورد انتقاد باشد. انتظارات از سردار بالاست و وقتی به بازی گرفته می شود انتظار این است گل بزند. شرایط سعید عزت الهی هم تعریفی ندارد و این شاید به خاطر شرایط بحرانی باشد که تیم در یکی دو ماه اخیر تجربه کرده. قربان روی نیمکت تیم به عنوان سرمربی نمی نشیند و از سویی بدهی ها و مشکلات مالی سبب شده چند بازیکن خوب تیم روستوف را ترک کنند!


از جمع لژیونرها فقط دو سه بازیکن هستند که در هفته های اخیر موفق بودند و به نوعی شرایط خوبی را تجربه کرده اند. رضا قوچان نژاد در تیم هیرنفین. هم چنین مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد در تیم پانیونیوس. جالب اینکه هر سه بازیکن در ترکیب ثابت تیم کی روش جایی ندارند. هر چند برخی از منتقدین تیم ملی در روزهای اخیر و بعد از عدم گلزنی سردار آزمون در بازی با قطر و چین اذعان کردند بهتر است رضا قوچان نژاد در نوک خط حمله بازی کند. حتی کریم انصاری فرد. از سویی بازی مسعود شجاعی به جای اشکان دژاگه در پشت سانتر فوروارد به کی روش توصیه می شود در حالی که دور از انتظار نیست کی روش یک بار دیگر از مهدی طارمی در این پست بهره بگیرد.


کی روش این بار باید روی داخلی ها بیشتر از لژیونرها حساب کند.

دیدگاه‌ها