کد خبر : 1360772 | 04 مهر 1395 ساعت 12:33 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

میراسماعیلی:

امیدوارم جودو به جایگاه واقعی برسد

نایب‌رئیس سابق فدراسیون جودو گفت بی‌اخلاقی‌هایی که علیه او صورت گرفته را از نظر حقوقی پیگیری خواهد کرد.

امیدوارم جودو به جایگاه واقعی برسد

به گزارش "ورزش سه"، آرش میراسماعیلی بعد از انتخابات فدراسیون جودو اظهار داشت: من از همه دوستان تشکر می‌کنم رقابت نزدیکی بود و به آقای درخشان هم تبریک می‌گویم. این رقابت امروز تمام شد و حالا میراسماعیلی به عنوان سرباز هر جا لازم باشد، کمک می‌کند.

 

وی ادامه داد: همه ما باید دست به دست هم دهیم تا جودو از این وضعیت در بیاید. من از همه دوستانی که به من محبت داشتند، رای دادند و رای ندادند، تشکر میکنم. امروز رقابت در دموکراسی کامل انجام شد هرچند روز گذشته بی‌اخلاقی‌هایی صورت گرفت و به اوج رسید که آن را از نظر حقوقی پیگیری می‌کنم اما امروز خوب بود برای جودوی ایران آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به جایگاه خودش برسد.

 

میراسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان نایب‌رئیس در این فدراسیون به فعالیت خود ادامه خواهد داد، عنوان کرد: من سرباز جودو هستم و هر جا کمکی باشد، کارم را انجام می‌دهم اما اجازه دهید یک مدت کوتاه استراحت کنم تا بتوانم در عرصه‌های دیگر کمک کنم.

 

وی همچنین درباره اینکه آیا در بحث آموزش کمکی به فدراسیون خواهید کرد یا خیر؟ یادآور شد: قبلا هم گفتم من به دوستان کمک می‌کنم اما به عنوان سرباز کوچک و در باشگاه کوچک.

 

دیدگاه‌ها