کد خبر : 1360785 | 04 مهر 1395 ساعت 13:36 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت مدیران باشگاه، به تیم روحیه می‌دهد

خطیبی: جوان ترین بازیکن لیگ را بازی دادم

سرمربی تیم ماشین سازی اعتقاد دارد اگر بیشتر از این درباره داوری ها صحبت کند، موضوع لوث می شود و نتیجه عکس می دهد.

خطیبی: جوان ترین بازیکن لیگ را بازی دادم

رسول خطیبی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره نتایج نامطلوب ماشین‌سازی در لیگ برتر، اشتباه های داوران علیه تیمش، حمایت مدیرعامل از کادرفنی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


جوان ترین بازیکن لیگ را بازی دادم


تیم ما در 2، 3 بازی گذشته شرایط خوبی نداشته است. ما بدشانس هم بودیم، شما نگاه کنید در بازی با نفت در یک پست مجبور به دو تعویض اجباری شدیم. به دلیل این آسیب‌دیدگی‌ها به چیزی که می‌خواستیم، نرسیدیم. ضمن اینکه در همین مسابقه گل صحیح ما را مردود اعلام کردند. نکته قابل توجه این است که ما در این بازی یک بازیکن 17 ساله به نام علی دیندار را به میدان فرستادیم که جوان ترین بازیکن لیگ برتر محسوب می شود.


به قولم برای تک رقمی شدن عمل می کنم


با شناختی که از تیم خودم دارم، فکر می کنم به قولی که به هواداران و هیات مدیره دادم، عمل می کنم. مطمئن باشید به نتیجه ای که می خواهیم می رسیم و تیم تک رقمی خواهد بود. خدا ما را دوست داشت که دو باخت متوالی را در این مقطع نصیبمان کرد که وقت برای جبران داریم. انشاءالله در آینده شرایط خوبی برایمان رقم می خورد چون پتانسیل بالایی داریم.


درباره داوری حرف بزنم، لوث می‌شود


درباره داوری ها دیگر نمی خواهم صحبتی انجام دهیم چون احساس می کنم هرچقدر صحبت کنم، موضوع لوث می شود. از کامرانی فر خواهش می کنم که فکری به حال تیم ما انجام دهند. ما از داوری خیلی متضرر شدیم، نمی گوییم عمدی در کار بوده، بدشانسی است. امیدوارم دیگر داوران علیه ما سوت نزنند.


از حمایت مدیرعامل متشکرم


از مدیریت باشگاه متشکرم. آقای سهرابی یک مدیر فوتبالی است و چندین سال در فوتبال حضور داشته است. او 17 سال مدیرعامل بوده و بابت حمایت هایش از کادرفنی و بازیکنان تشکر می کنم. خوشبختانه مجموعه ای هستیم که همه فوتبالی هستند و این مساله به تیم کمک می کند.


ضعف گلزنی نداریم


تیم ما ضعف گلزنی ندارد. مهرداد بایرامی تازه به جمع بازیکنان ما اضافه شده و تا زمانی که هماهنگی ایجاد شود، زمان می برد. ضمن اینکه حامد پاکدل دو بازی اخراج شد و مقابل نفت نیز به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد. تلاش می کنیم نواقص تیم را برطرف کنیم. یک جای خالی هم داریم که از مدیریت خواسته ایم یک مهاجم خوب را برای تیم جذب کنند.

دیدگاه‌ها