کد خبر : 1360797 | 04 مهر 1395 ساعت 14:30 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

من آتش نشان هستم و هوادار، نه هیچ چیز دیگر

از سیر تا پیاز پیدا شدن مارمولک در انزلی

سرمربی سابق تیم ملی در نشست مطبوعاتی اخیر خود بازهم خبرساز شد، او در این نشست با استفاده از القابی عجیب، عده ای را به حاشیه سازی برای ملوان متهم کرد و گفت برای مقابله با آنها از هیچ چیزی ترس ندارد.

از سیر تا پیاز پیدا شدن مارمولک در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، ملوانان این روزها بدون حاشیه ای(حداقل در ظاهر) به بازی های خود در لیگ دسته اول می پردازند و با محمد مایلی کهن نتایجی خوبی را نیز کسب کردند، اما زمانی که تمام تصورات بر بی حاشیه بودن این تیم بود محمد مایلی کهن در نشست مطبوعاتی پایان بازی هفته اخیر با به کار بردن القابی عجیب، به بیان حاشیه ای عجیب تر در تمرین این تیم پرداخت، حاشیه ای که کار را به شکایت رساند و شاید خیلی ها تصور بر این داشتند که این مسائل پیش آمده از سوی افراد منتسب به پژمان نوری و مازیار زارع باشد، اتفاقی که در اصل این گونه نبود.


مارمولک و سوسک و ... شاید عنکبوت


سرمربی سابق تیم ملی پس از پایان بازی تیمش و کسب پیروزی در انزلی در نشست مطبوعاتی به یکباره طغیان کرد و از افرادی با القاب مارمولک و ... نام برد که هدفشان موفقیت تیم ملوان نیست و در تلاش هستند تا برای این تیم حاشیه سازی کنند، او با بیان این مطلب که این نوع رفتار در شأن فرهنگ گیلان نیست گفت برای مقابله با این حواشی از چیزی نمی ترسم، من هتل اوین هم رفته ام و می توانم با همه این مسائل بجنگم هرچند که تا چند وقت دیگر تماشاگران ملوان اینچنین افراد را در بین خود راه نمی دهند.


اما اصل جریان چیست؟


چندی پیش یکی از هواداران ملوان که در سطح انزلی نیز معروف است و هر روز در تمرینات این تیم حضور پیدا می کند پس از اظهارنظری، به بحث با مدیر رسانه ای ملوانی ها می پردازد و سپس از تمرین اخراج می شود و طبیعتا موضوعی اینچنینی ممکن است تمرین مربوطه را تحت الشعاع قرار دهد، این مشاجره به شکایت باشگاه ملوان و مدیررسانه ای این تیم از هوادار مربوطه ختم شد.


خبری از مازیار و پژمان و ... نیست


در حالی که تصورات بر دو دسته شدن فوتبالی ها در انزلی می گوید در اصل این اتفاق نیفتاده است، دو بازیکن محبوب این شهر، این روزها برای تیم خونه به خونه بابل به میدان می روند و کاری به کار تیم ملوان و حواشی آن ندارند و از طرف دیگر انزلی چی ها نیز در وهله اول به دنبال نتیجه گیری تیمشان هستند و مادامی که این تیم بتواند نتیجه بگیرد و بازی های خوبی به نمایش بگذارد حاشیه ای را به تیم تزریق نمی کنند، هرچند آنها هنوز هم بابت جدایی پژمان نوری و مازیار زارع ناراحتند و این دو بازیکن را محبوب ترین های ملوان می دانند.


حاضرم خانواده ام را از دست بدهم اما ملوان را نه!


اما از سوی دیگر هواداری که خود را لیدر این تیم می داند و در همه بازی ها و تمرینات این تیم حضور پیدا می کند و در نشست مطبوعاتی اخیر مورد خطاب مایلی کهن بود در این باره چه می گوید: در هر خانواده ای از این حرف ها پیش می آید، مشکل خاصی پیش نیامد، من هم مانند همه انزلی چی ها عاشق سینه چاک ملوان هستم و این تیم از خانواده ام هم برای من مهمتر است، من هم همه تلاشم را می کنم تیم در حاشیه نرود اما همانطور که گفتم در هر خانواده ای این مشکلات پیش می آید.


من آتش نشان هستم و یک هوادار


ما از سال 48 ملوان هستیم، نه رنگ عوض کرده ایم و نه نام، تمام نام ها می آیند و می روند اما ملوان همیشه ماندگار است و لیدری مانند من هم در حدی نیست که بخواهد برای این تیم حاشیه سازی کند. اصلا من حاشیه ساز نیستم من یک آتش نشان هستم که هر گاه فرصت دارد خود را به تمرین ملوان می رساند.


امروز، پایان جریان مارمولک


پس از شکایت باشگاه ملوان از هوادار گفته شده، امروز دادگاه این جریان تشکیل خواهد شد و به احتمال قوی مهران دیده بان، مدیررسانه ای ملوانان رضایت خواهد داد تا این جریان فیصله پیدا کند.


هیاهوی مایلی کهن برای واکسینه کردن ملوان


و در نهایت می توان از جریان ایجاد شده این نتیجه را گرفت که مایلی کهن صرفا به خاطر واکسینه کردن تیمش دست به ایجاد آخرین هیاهوی خود زد، او که می داند بازی های زیادی در پیش دارد و در این دیدارها یقینا حواشی زیادی حول تیم ایجاد می شود با این جریان، از وقوع (حداقل زودهنگام) حواشی حول ملوان جلوگیری کرد. البته حاجی مایلی با الفاظ خاص خود یک بار دیگر نشان داد علیرغم اینکه این روزها در سکوت به کار خود ادامه می دهد در هر لحظه ای آماده است تا همان مایلی کهن همیشگی شود.

دیدگاه‌ها