کد خبر : 1360810 | 04 مهر 1395 ساعت 15:17 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرصتی برای نمایش رادوشویچ

دروازه‌‍بان کروات تیم پرسپولیس در غیاب علیرضا بیرانوند این فرصت را دارد تا در اولین بازی رسمی برای قرمزپوشان به میدان برود.

فرصتی برای نمایش رادوشویچ

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشویچ که پس از جدا شدن لوبانف دروزاه بان فصل گذشته تیم پرسپولیس به این تیم پیوسته هنوز فرصت بازی برای سرخ‌پوشان را نیافته است. در هفت هفته گذشته لیگ برتر، علیرضا بیرانوند با ثبت 5 کلین شیت و تنها دو گل خورده، ابهامی که فصل گذشته برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در خط دروازه با آن روبرو بود را به طور کامل از بین برده؛ به طوری که نقطه ضعف فصل گذشته پرسپولیس با حضور علیرضا بیرانوند به یکی از نقاط قوت این تیم بدل شده است.

 

با خروج الکساندر لوبانف سنگربان شماره یک تیم ملی ازبکستان که تا همین چند روز آینده هم با پیراهن تیم ملی ازبکستان برابر ایران قرار خواهد گرفت، رادوشویچ به اردوی سرخ‌ها اضافه شد. لوبانف که می دانست با حضور علیرضا بیرانوند شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس ندارد، تصمیم به ترک این تیم و بازگشت به کشور خود گرفت تا حضور در تیم ملی را در آستانه بازی‌های جام جهانی 2018 از دست ندهد.


رادوشویچ گلر ذخیره سرخ‌ها برای اطمینان برانکو ایوانکوویچ از داشتن یک گلر مطمئن در شرایط ویژه به پرسپولیس اضافه شده و احتمالا اولین دیدار خود را برای قرمز‌پوشان پایتخت در بازی مقابل قشقایی شیراز تجربه خواهد کرد؛ نمایش خوب او در این دیدار می تواند توجیهی برای حضور او در دیدارهای جام حذفی حتی در حضور علیرضا بیرانوند باشد.

دیدگاه‌ها