کد خبر : 1360819 | 04 مهر 1395 ساعت 15:50 | 94.2K بازدید | 0 دیدگاه

با زدن 5 گل به ویتنام

نوجوانان ایران با اقتدار جهانی شدند

تیم ملی نوجوانان با برتری 5 – صفر در برابر ویتنام به عنوان اولین تیم آسیایی به جام جهانی زیر 17 سال در سال آتی میلادی صعود کرد.

نوجوانان ایران با اقتدار جهانی شدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نوجوانان با برتری 3-2 در برابر عربستان و 3- صفر  در برابر هند و تساوی یک بر یک مقابل امارات با 7 امتیاز صدرنشین گروه A شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. اما ویتنام حریف ایران با برتری در برابر استرالیا و قزقیزستان و شکست 6 بر صفر در برابر ژاپن با 6 امتیاز دوم گروه B شده بود.


این بازی در دقایق ابتدایی کمی گره خورده بود. ویتنام علاوه بر تدارک حملات خوب روی دروازه ایران سعی داشت با تجمع در منطقه یک سوم تدافعی روزنه های نفوذ را به روی شاگردان عباس چمنیان ببندد و تا دقیقه 30 هم موفق بود اما در این دقیقه ضربه الهیار صیادمنش شادی را به اردوی تیم ملی نوجوانان به ارمغان آورد.

 

1145630


ایران در دقیقه خوبی به برتری رسید به این دلیل که شادمان به رختکن رفت. در بین دو نیمه با صحبت های عباس چمنیان تیم روحیه گرفت و با توضیحات فنی این مربی در نیمه دوم بازی را بهتر به نسبت نیمه اول آغاز کرد. هنوز بازی در نیمه دوم خوب جا نیافتاده بود که محمد قادری دروازه ویتنام را در دقیقه 47 باز کرد و اینجا بود که تابلوی ورزشگاه این نتیجه را نشان داد. ایران 2 – ویتنام صفر.


بعد از گل دوم ایرانی ها با آرامش بیشتری به بازی ادامه دادند. ایران به بازی تهاجمی خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه 62 به گل سوم رسید. علیرضا اسدی آبادی بازیکن  تازه وارد نام خود را به عنوان گلزن سوم ثبت کرد.

 

1145633


شاگردان عباس چمنیان در این دقایق به خوبی نشان دادند اشتهایشان برای رسیدن به گل فروکش نکرده است. در دقیقه 69 امیر حسین خدامرادی گل چهارم را به ثمر رساند و الهیار صیاد منش در دقیقه 72 گل دوم خود و گل پنجم ایران به ثمر رساند و در نهایت این بازی با نتیجه 5-0 به سود تیم ملی نوجوانان خاتمه یافت و ایران به عنوان اولین تیم آسیایی به جام جهانی زیر 17 سال صعود کرد.


دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی از دقایقی بعد بین تیم های امارات و ژاپن آغاز خواهد شد. خوشبختانه قرعه بعدی ایران هم قرعه خوبی است. ما در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار عمان و کره شمالی مسابقه خواهیم داد که این دیدار به همراه بازی ازبکستان و عراق فردا برگزار می شود.

 

1145632


کادر فنی تیم ملی نوجوانان فردا بازی عمان – کره شمالی را از نزدیک تماشا خواهد کرد تا با آگاهی نسبت به تیم حریف ایران را روانه میدان کنند.


ترکیب تیم ملی نوجوانان در بازی با ویتنام از این قرار بود: علی غلامزاده، طاها شریعتی، سعید آهنی (80 احمد دواسری)، امیر حسین اسماعیل زاده، امیرحسین خدامرادی، محمد شریفی، محمد غبیشاوی، محمد قادری، وحید نامداری (46 علیرضا اسدآبادی) ، الهیار صیادمنش و احمدرضا جلالی. ضمن اینکه در جریان بازی وحید نامداری و امیرحسین خدامرادی از داور کارت زرد گرفتند.

 

 

دیدگاه‌ها