کد خبر : 1360828 | 04 مهر 1395 ساعت 16:18 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم کارستان کردند؛

مهاجری: نه می‌ترسم، نه نگران فدراسیونم

سرمربی تیم پدیده مشهد معتقد است که این تیمش باید از همان دقایق ابتدای بازی با تمرکز بالا به میدان برود و اجازه ندهد دوباره در چنین وضعیتی قرار بگیرد.

مهاجری: نه می‌ترسم، نه نگران فدراسیونم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پدیده خراسان در آخرین دیدار خود در لیگ برتر میزبان تیم نفت آبادان بود که در پایان و در شرایطی که تا دقایق انتهایی 2 گل از این تیم عقب بود و یک پنالتی را هم از دست داده بود، به بازی برگشت و توانست بازی را با تساوی 3 بر 3 به پایان برساند.


 محمدرضا مهاجری سرمربی تیم پدیده درخصوص اعتراض‌هایی که در خصوص محرومیت محسن یوسفی مهاجم این تیم داشت و البته بیانیه روابط عمومی فدراسیون فوتبال مبنی بر پیگیری اظهارات مهاجری در پایان دیدار، به خبرنگار ما گفت: موضوع محسن یوسفی برای من تمام شده است؛ محرومیت این بازیکن به پایان رسید و پیگیری این موضوع را بر عهده باشگاه گذاشته‌ام. حرفی نزدم که ترسی داشته باشم و این موضوع را باشگاه پیگیری می کند و در این خصوص دیگر حرفی ندارم.


سرمربی تیم پدیده در مورد بازی این تیم برابر نفت آبادان و تساوی دراماتیک در دقایق پایانی ادامه داد: نباید این شرایط برای ما رقم بخورد. شرایطی که برای ما پیش آمد خیلی سخت بود و کمتر تیمی می توانست به بازی برگردد که بچه های ما این کار را کردند. در طول بازی موقعیت های زیادی داشتیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم و در دقایق آخر هم پنالتی را از دست دادیم تا در روزی باشیم که توپ های ما گل نمی شد.


وی ادامه داد: بچه‌های ما عالی کار کردند ولی نباید ما به این مرحله برسیم که شرایط ما به سمتی برود که در این وضعیت قرار بگیریم. تیم ما باید از همان ابتدا به همین شکل و با تمرکز کار کند تا به این وضعیت دچار نشویم ولی در مجموع بچه‌های ما کارستان کردند.


مهاجری در مورد عملکرد یونس شاکری بیان کرد: یونس شاکری پس از ورود به زمین علیرغم اینکه پنالتی را از دست داد، خوب کار کرد و دو پاس گل داد. شاکری در تمرین قبل از مسابقه، مصدوم شده بود؛ با پای کبود به این بازی رفت و عملکرد خوبی داشت.

دیدگاه‌ها