کد خبر : 1360860 | 04 مهر 1395 ساعت 18:45 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

میوه‌درمانی درخشان بعد از استرس مجمع(عکس)

رئیس جدید فدراسیون جودو با خونسردی خاصی در مجمع انتخاباتی حاضر شد و در یکی از نزدیک‌ترین رأی‌گیری‌های فدراسیون‌ها یکبار دیگر به سمت قبلی خود بازگشت.

به گزارش "ورزش‌سه"، صبح روز یکشنبه مجمع فدراسیون جودو انتخابات ریاست جدید این فدراسیون را برگزار کردند تا نصرالله سجادی با حضور در رأس مجمع با آرای تمامی اعضا رئیس جدید را انتخاب کند. محمد درخشان و آرش میراسماعیلی دو کاندید اصلی کسب صندلی ریاست فدراسیون جودو بودند. رقابت این دو به دور دوم کشیده شد تا جایی که در پایان دور دوم هم آرا 21 بر 18 به سود درخشان رقم خورد.


به نظر می‌رسید در ابتدای این انتخابات درخشان برای کسب دوباره ریاست فدراسیون جودو کار سختی نداشته باشد به همین دلیل او مجمع را خونسرد دنبال می‌کرد اما پس از مشخص شدن آرا در دور نخست او کمی جدیت را چاشنی کار خودش کرد. او در طول انتخابات گپ و گفت دوستانه‌ای با اطرافیان داشت اما در پایان از تمام کاندیدا به خاطر این رقابت سالم تشکر کرد و از آرش میراسماعیلی خواست تا روی یکدیگر را ببوسند.


درخشان یکی از مطرح‌ترین روسای فدراسیون‌ جودو بوده است که نزدیک به 10 سال در این سمت فعالیت داشته است؛ اما سال 86 پس از اختلافاتی که با رئیس سازمان تربیت بدنی وقت پیدا کرد، از سمت خود کناره‌گیری کرد. او پس از نزدیک به 10 سال یکبار دیگر به جودو برگشت تا کارهای نیمه کاره خود را پایان بدهد. او در این مدت مسئول کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بود و قرارداد جیووا نیز به دست او بسته شده است. درخشان البته در زمانی هم معاونت پارلمانی وزارت ورزش بود.  


او که با روحیه در انتخابات حاضر شده بود، در مجمع از حضور اسپانسرهایی مطمئن برای تامین منابع مالی لازم خبر داد و به نظر می‌رسد جودو با حضور درخشان و باز شدن پای اسپانسرهای جدید روزهای بهتری را تجربه خواهد کرد. این تصاویر لحظه‌هایی از حاشیه انتخابات را نشان می‌دهد زمانی که درخشان با میوه‌درمانی استرس مجمع را کم می‌کند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها