کد خبر : 1360873 | 04 مهر 1395 ساعت 19:12 | 115.6K بازدید | 0 دیدگاه

ارزیابی دروازه‌بان های حاضر در لیگ برتر

گلرهای ملی‌پوش در صدر جدول

باز شدن دروازه پرسپولیسی در بازی هفته هفتم نیز باعث نشد تا دروازه بان این تیم از صدر گلرهای لیگ پایین بیاید، علی رضا بیرانوند کماکان بهترین امتیاز را در بین گلرهای حاضر در لیگ شانزدهم دارد.

گلرهای ملی‌پوش در صدر جدول

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری بازی های هفته هفتم لیگ برتر، صدر جدول دروازه بان های حاضر در لیگ برتر تغییر اندکی داشت و محمدرضا اخباری توانست با بسته نگه داشتن دروازه خود، به رده دوم این لیست برسد.


با بررسی بهترین دروازه بان های حاضر در لیگ برتر همراه "ورزش سه"، باشید:


اول – علیرضا بیرانوند، پرسپولیس

 

1143797


گلر لرستانی پرسپولیسی ها بعد از چند بازی در دیدار برابر سپاهان دروازه خود را باز شده دید، او که در 6 بازی قبل تنها یک بار گل خورده بود در این دیدار برای دومین بار اسیر بازیکنان حریف شد اما همچنان عنوان کم گل ترین دروازه را به نام خود زده است، او با میانگین زمانی 315 دقیقه، بهترین معدل زمانی بسته نگه داشتن دروازه را از آن خود دارد، علاوه بر آن، بیرانوند در 5 بازی نیز کلین شیت کرده است و در این قسمت هم صدرنشین است.


دوم – محمدرضا اخباری، تراکتورسازی

 

1096745


دروازه بان جوان تراکتوری در ادامه دو فصل اخیر، در بازی های لیگ شانزدهم نیز درخشان ظاهر شده است، اخباری در 4 بازی از هفت دیداری که درون دروازه تیمش ایستاده است گلی دریافت نکرده تا در رده دوم بیشترین کلین شیت کننده ها بایستد، اخباری با چهار گلی که در بازی های مختلف دریافت کرده است توانسته میانگین زمانی 157 دقیقه را برای بسته نگه داشتن دروازه خود ثبت کند.


سوم – فرناندو ده خسوس، گسترش فولاد

 

1141650


بهترین دروازه بان لیگ پانزدهم که از جنوب به شمال غربی ایران عزیمت کرده است این روزها با پیراهن گسترش فولاد در لیگ حاضر می شود، وی که لیگ را خوب آغاز نکرد اکنون به فرم ایده آل رسیده است و توانسته آرام آرام بازهم نام خود را بر سر زبان ها بیندازد، خسوس که چهار بار دروازه خود را باز شده دیده است در 3 بازی موفق به کلین شیت شده است. دروازه بان برزیلی گسترشی ها هر 157 دقیقه یک بار دروازه خود را باز شده دیده است.


چهارم – الساندرو فیلیپ، سایپا

 

1133896


دروازه بان برزیلی نارنجی پوشان در بازی های لیگ شانزدهم توانست عملکرد کم نوسانی داشته باشد، الساندرو که در تمام بازی های سایپا به عنوان دروازه بان ثابت به میدان آمد تاکنون 5 بار دروازه خود را باز شده دید و در یک بازی نیز توانست کلین شیت کند. الساندرو با میانگین 119 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه خود توانسته آمار مناسبی از خود به جا بگذارد.


چهارم – حسن هوری، صنعت نفت آبادان

 

1141647


گلر آبادانی ها که در لیگ شانزدهم عملکردی فوق العاده به نمایش گذاشت در بازی هفته هفتم نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و دروازه خود را سه بار باز شده دید، اتفاقی که باعث شد آمار این گلر باتجربه خدشه دار شود. هوری که در 3 بازی دروازه خود را بسته نگه داشت، تاکنون 7 بار اسیر مهاجمان حریف شده است. میانگین زمانی بسته نگه داشتن دروازه این دروازه بان 90 دقیقه است.


انتخاب ویژه – وحید طالب لو

 

1142015


گلر سابق استقلالی ها که اخیرا به عضویت تیم فولاد خوزستان درآمده است در دو بازی اخیر از دروازه اهوازی ها حراست کرده و موفق شده در هر دو بازی دروازه خود را بسته نگه دارد.


توضیح 1:

هر دروازه بان در صورت بسته نگه داشتن دروازه خود نیم امتیاز مثبت و در صورت مهار پنالتی یک امتیاز مثبت دریافت خواهند کرد، هر گل خورده نیز برای دروازه بان ها نیم امتیاز منفی در پی خواهد داشت. حسن هوری به دلیل ارسال یک پاس گل، توانسته یک امتیاز مثبت نیز به سیاق بازیکنان، دریافت کند.


توضیح 2:

دروازه بان هایی که بیشتر بازی های تیم شان به میدان رفته اند در جدول اصلی و دروازه بان هایی که بازی های کمتری را به انجام رسانده اند در جدول فرعی قرار گرفته اند.

 

1145675

1145676

دیدگاه‌ها