کد خبر : 1360904 | 04 مهر 1395 ساعت 23:33 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری سیمئونه به پیشرفت ستاره فرانسوی

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا، نقش تعیین کننده کوین گامیرو در رقم خوردن این نتیجه را تحسین کرد.

امیدواری سیمئونه به پیشرفت ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، هرچند لاکرونیا در آخرین دقایق نیمه اول با اخراج یک بازیکن شان 10 نفره شدند اما شاگردان سمیئونه در باز کردن دروازه این تیم دچار مشکل شدند تا اینکه گامیرو جای یانیک کاراسکو را گرفت و با پاس گلی که به آنتوان گریزمان داد، سه امتیاز این دیدار را نصیب تیمش کرد.

 

سیمئونه به خبرنگاران گفت:" ورود گامیرو سرنوشت ساز بود. خوشبختانه او خوب کار کرد و روی حرکتی که منجر به گل شد، سرنوشت ساز بود. او و گریزمان یکدیگر را به خوبی می شناسند اما نیاز دارند که بیشتر در کنار هم بازی کنند. گامیرو تازه به اتلتیکو آمده و باید با سبک متفاوتی از بازی هماهنگ شود.

 

1145708

 

البته او بااستعداد و سرعتی است و از فضاهای کوچک استفاده می کند. امیدواریم او به پیشرفتش به عنوان یک بازیکن ادامه بدهد."

 

سیمئونه همچنین تایید کرد که تیمش برای شکست دادن لاکرونیا به مشکل خورد:" طول کشید تا ما به ریتمی که نیاز داشتیم، برسیم. بازی پیچیده بود و ما مجبور شدیم در همان نیمه اول، به دلیل مصدومیت ها، دو تعویض انجام بدهیم. بازی ما در نیمه اول، فاقد سرعتی بود که نیاز داشتیم اما در نیمه دوم با سرعت بالاتری بازی کردیم. بازی دشوار و پرفشاری بود."

دیدگاه‌ها