کد خبر : 1360906 | 04 مهر 1395 ساعت 23:10 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی فیورنتینا و میلان در فلورانس

دیدار تیم های فیورنتینا و میلان از هفته ششم سری A، با تساوی 0-0 به پایان رسید.

تساوی فیورنتینا و میلان در فلورانس

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار تیم میزبان عملکرد بهتری داشت و حتی می توانست روی یک ضربه پنالتی هم به گل برسد اما این موقعیت را هم از دست دادند تا در نهایت هر تیم تنها یک امتیاز از این دیدار کسب کنند.

فیورنتینا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب برای باز کردن دروازه میلان به دست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

بعد از سپری شدن این دقایق، میلانی ها رفته رفته پیش کشیدند و بازی متعادل تر شد اما این فیورنتینا بود که در دقیقه 22 صاحب یک ضربه پنالتی شد و در آستانه زدن گل اول قرار گرفت.

اما یوزپ ایلیچیچ که پشت ضربه قرار گرفته بود، توپ را به تیر عمودی دروازه کوبید تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

 

 

1145710

 

در ادامه باز هم این بازیکنان میزبان بودند که موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردو در همان دقایق ابتدایی چند بار دروازه هم را تهدید کردند؛ هرچند باز هم هیچ یک از این موقعیت ها، به گل تبدیل نشد.

هرچه از نیمه دوم سپری می شد، تیم میزبان بیشتر به دنبال گلزنی بود و در مقابل، میلانی ها به نظر می رسید که به کسب یک امتیاز راضی هستند. در نهایت در این نیمه هم گلی زده نشد و دو تیم به تقسیم امتیازات راضی بودند.

دیدگاه‌ها