کد خبر : 1360910 | 05 مهر 1395 ساعت 00:25 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

سانیا:

بازیکنان سیتی نباید فصل قبل را فراموش کنند

باکاری سانیا، مدافع فرانسوی منچسترسیتی، اعلام کرد که بازیکنان این تیم قصد دارند ناکامی فصل گذشته با هدایت مانوئل پیگرینی را جبران کنند.

بازیکنان سیتی نباید فصل قبل را فراموش کنند

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در هر 10 دیدارش در همه رقابت های این فصل با هدایت پپ گواردیولا به پیروزی رسیده و با 4 امتیاز برتری نسبت به تاتنهام، در صدر جدول لیگ برتر جای دارد.


این در حالی است که سیتی فصل گذشته هم در 5 هفته ابتدایی، بدون دریافت گل، به 5 پیروزی رسیده بود اما در ادامه دچار افت شدند و با 15 امتیاز اختلاف نسبت به لسترسیتی قهرمان، در رتبه چهارم قرار گرفتند.


اکنون سانیا اعلام کرد که او و هم تیمی هایش می خواهند به همین روند ادامه بدهند و اجازه ندهند اتفاقات فصل گذشته تکرار شود.

 

 

1143866

 

 

او به خبرنگاران گفت:" ما فصل گذشته واقعا شروع خوبی داشتیم و باید به یاد داشته باشیم که اتفاقی رخ داد. ما با 5 پیروزی شروع کردیم و یک گل هم نخوردیم و در نهایت چهارم شدیم.


باید این را به یاد داشته باشیم و همچنان مانند یک تیم به سختی کار کنیم. همه در زمین به سختی تلاش می کنند. همه ما تمام تلاشمان را به خرج می دهیم. تا زمانی که به این روند ادامه بدهیم، می توانیم به دستاوردهای بزرگی برسیم."

دیدگاه‌ها