کد خبر : 1360923 | 05 مهر 1395 ساعت 09:22 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

عکس تماشایی نوجوانان پس ازصعودبه جام جهانی

تیم ملی نوجوانان دیروز بعد از برتری 5 – 0 در برابر ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی به عنوان اولین تیم آسیایی به جام جهانی زیر 17 سال در سال 2017 صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی عکس های زیادی به تهران مخابره شد اما این عکس از همه تماشایی تر است به طوری که عکس یک سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم شد. نوجوانان ایران با پرچم مقدس کشورمان لبخند بر لب دارند و دستان خود را به علامت پیروزی بالا برده اند! جالب اینکه بازیکن شماره 10 هم بر دوش دروازه بان سوار شده است و پرچم ایران را به اهتزار در آورده است.


گفتنی است تیم ملی در مرحله نیمه نهایی بازی خود را با برنده دیدار عمان – کره شمالی برگزار خواهد کرد که این دیدار روز پنج شنبه برگزار می شود. اگر تیم ملی نوجوانان این بازی را به سود خود به پایان ببرد یکشنبه هفته آتی دیدار فینال را برگزار خواهد کرد. در غیر اینصورت باید به تهران برگردد چون این بازی ها دیدار رده بندی ندارد.


جالب اینکه بدانید جام جهانی زیر17 سال در سال 2017 در هند برگزار می شود و با توجه به اینکه این تیم موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی نشده و البته در همان مرحله گروهی حذف شد 5 تیم از آسیا در مسابقات جام جهانی شرکت خواهند کرد. 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی و هند به عنوان میزبان بازی ها.


هم اکنون بازی های قهرمانی آسیا هم در هند در جریان است.

 

1145722

دیدگاه‌ها