کد خبر : 1360976 | 05 مهر 1395 ساعت 13:48 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی حرف‌های عجیب شهاب جهانیان

چه کسی برای استقلال حاشیه درست می‌کند؟

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال که این روزها در صدر اخبار قرار گرفته است امروز مصاحبه‌ عجیبی کرده است و مدعی شده که هرگونه حاشیه‌سازی برای این تیم عواقب سنگینی در پی خواهد داشت.

چه کسی برای استقلال حاشیه درست می‌کند؟

به گزارش "ورزش‌سه"،  شهاب جهانیان امروز به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: هر گونه تنش، تخریب و حاشیه سازی، عواقب ناگواری را برای تیم به دنبال دارد و از همه کسانی که خود را دلسوز استقلال می دانند انتظار می رود مولد آرامش برای تیم باشند تا روند موفقیت استقلال ادامه و استمرار یابد.


اینکه جهانیان در این موقعیت تصمیم گرفته این مصاحبه را انجام بدهم کمی جای سوال دارد چراکه تقریبا هر بحث جنجالی که پیرامون استقلال مطرح می‌شود، یک پای آن به رئیس هیات مدیره آبی‌ها برمی‌گردد.


مهمترین حاشیه‌های استقلال در ماه‌های اخیر ورود افراد به این باشگاه است بدون اینکه افتخاری و سایر اعضای هیات مدیره از آن خبر داشته باشند. به عنوان مثال چندی پیش بود که بحث حضور علی نظری جویباری به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال مطرح شد که افتخاری صراحتا اعلام کرد که نیازی به اضافه شدن نفر جدید در باشگاه نیست یا همین هفته گذشته که با حکم شهاب جهانیان حسن روشن و هاشم ساعدی در باشگاه استقلال مسئولیت گرفتند که این حکم خیلی سریع از سوی افتخاری وتو شد.


به نظر می‌رسد در روزهایی که استقلال به روند خوب خود در لیگ نزدیک می‌شود، این شهاب جهانیان است که گاه و بی‌گاه با تصمیمات عجیبش برای استقلال حاشیه درست می‌کند حال آنکه سایر اعضای هیات مدیره این باشگاه کمتر حاضر می‌شوند به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شوند.

دیدگاه‌ها