کد خبر : 1360977 | 05 مهر 1395 ساعت 13:50 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

معمای دروازه‌بانی در استقلال

چه کسی در جام حذفی سنگربان آبی‌ها است؟

استقلال در حالی باید روز شنبه هفته آینده در مرحله یک سی‌ودوم جام حذفی به مصاف ملوان نوین انزلی برود که به نظر می‌رسد سرمربی جوان این تیم هنوز برای دروازه‌بان این تیم تصمیمی نگرفته است.

چه کسی در جام حذفی سنگربان آبی‌ها است؟

به گزارش "ورزش‌سه"، علیرضا منصوریان این شانس را دارد که در این فصل با دو دروازه‌بان آماده کار کند، اولین مهدی رحمتی که بدون کوچکترین تردیدی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر ایران است و دومی سیدحسین حسینی که با استفاده از نیروی جوانی‌اش این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد.


معمولا در تیم‌های مطرح دنیا مرسوم است که باشگاه‌هایی که دو دروازه‌بان آماده دارند از یکی در جام حذفی استفاده می‌شود و از دیگری در بازی‌های لیگ و حالا منصوریان می‌تواند برای بازی‌های جام حذفی از سیدحسین حسینی جوان بهره بگیرد چراکه این بازیکن می‌تواند با درخشش در این بازی‌ها دروازه استقلال را سالیان سال بیمه کند.


در این بین گفته می‌شود احتمال دارد مهدی رحمتی برای شرکت در مراسم سالگرد فوت هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس به بازی با ملوان نوین نرسد که اگر این اتفاق بیفتد، حسینی این فرصت را دارد که با درخشش در بازی برابر این تیم آماتور به منصوریان ثابت کند که می‌تواند در سایر بازی‌های جام حذفی هم در درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها