کد خبر : 1360978 | 05 مهر 1395 ساعت 13:52 | 173.8K بازدید | 0 دیدگاه

کشاورز: همه می‌خواهیم فینالیست شویم

علت چیپ‌زدن به برزیل تا پرت‌کردن فالکائو به هوا

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران صحبت‌های جالبی در مورد بازی با برزیل و گلزنی مقابل این تیم مطرح کرد و ابراز امیدواری داشت بتوانند روند موفقیت‌هایشان را با صعود به فینال ادامه دهند.

علت چیپ‌زدن به برزیل تا پرت‌کردن فالکائو به هوا

به گزارش "ورزش سه"، بدون تردید محمد کشاورز یکی از ستاره‌های فوتسال ایران در دهه اخیر بوده و اکنون علاوه بر کاپیتانی تیم ملی، مشاور بسیار خوبی برای محمد ناظم‌الشریعه در جام جهانی است که این را پیش از زدن ضربات پنالتی مقابل برزیل و صحبت با بازیکنان نشان داد.


کشاورز در تاریخ‌سازی‌های ایران در جام ملت‌های آسیا، تیم‌های باشگاهی در آسیا و ... نقش مهمی داشته اما گلزنی او به بهترین شکل ممکن در وقت اضافه دوم مقابل برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی که موجب کشیده شدن بازی به پنالتی شد او را در اذهان مردم ایران ماندگار و جاودانه کرد.


به همین مناسبت و همچنین راهیابی تیم ملی ایران به نیمه نهایی جام جهانی فوتسال، "ورزش سه" گفت‌وگویی با کشاورز انجام داده که مشروح صحبت‌های او را می‌خوانید:


خیلی خوشحال هستیم


بازی‌ها تا اینجا خیلی خوب بود؛ جام جهانی جهانی شرایط خاص خود را دارد و تمام مسابقات مشکل است؛ تیم ملی رفته رفته عمل کرد و روز به روز بهتر شد و هر بازی که گذشت نمایش بهتری داشت و تاکنون هم که شگفتی خلق کردیم و افتخار آفرینی داشتیم واقعا حقمان بوده چون همه برای این کار خیل زحمت کشیدیم و تلاش زیادی انجام دادیم؛ از نتایج جام جهانی و شاد کردن دل مردم عزیز ایران خیلی خوشحال هستیم و امیدوار هستیم ادامه‌دار باشد.


بازی با برزیل فوق‌العاده بود


همه بازی‌ها سخت است ولی دیدار برابر برزیل طور دیگری بود چون شرایط خاص و ویژه‌ای داشت که ما در آن بازی توانستیم با تمرکز بالا قهرمان جهان را متوقف کنیم و موجب شگفتی دنیا شویم؛ به نظر من آن مسابقه فوق‌العاده بود؛ بعد از برزیل خیلی خوشحال بودیم چون توانستیم کار بزرگی انجام دهیم و بیشتر از آن از شادی مردم ایران خرسند بودیم و خود من هم به شخصه از این اتفاق خیلی خوشحال بودم.

 

1145754

 

1145758


ایران و روسیه از هم شناخت دارند


روسیه جزء تیم‌های ملی بزرگ دنیا است که شناخت خوبی نسبت به آن داریم و آنها هم از نحوه بازی ما آشنایی دارند چون طی سال بازی‌های دوستانه زیادی با یکدیگر برگزار می‌کنیم؛ تیم روسیه توانست با شکست اسپانیا به این مرحله برسد و به جمع چهار تیم برتر دنیا صعود کند؛ نیمه دوم بازی روسیه و اسپانیا را از تلویزیون دیدیم که واقعا روسیه خیلی خوب و سرحال‌تر از اسپانیا بازی کرد و استحقاق رسیدن به پیروزی را داشت؛ می‌دانیم کار بسیار سختی مقابل این تیم داریم ولی تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مردم کشورمان را دوباره خوشحال کنیم.


می‌خواهیم فینالیست شویم


تمام تلاشمان را برای شکست روسیه به کار می‌گیریم تا به فینال جام جهانی صعود کنیم؛ همه فکر و ذکرمان هم همین است و امیدوار هستیم مردم خوب کشورمان هم ما را دعا کنند و بدانند همه بچه‌ها تمام تلاششان را انجام می‌دهند.

 

1145756


خوشحالی‌مان را با فالکائو تقسیم کردیم


فالکائو یکی از بزرگترین بازیکنان دنیا بوده که برای من، اعضای تیم ملی فوتسال ایران و مردم کشورمان قابل احترام بوده است؛ در روزی که او ناراحت بود و ما خوشحال، قصد داشتیم شادی خودمان را با او تقسیم کنیم و در روزی که قصد خداحافظی از دنیای ملی داشت و بعد از شکست هم خیلی برای او این مسئله سخت‌تر بود می‌خواستیم به یک شکل او را دلداری بدهیم؛ بچه‌های ایران ثابت کردند چیزهای مهم‌تری از برد و باخت وجود دارد و از این موضوع خوشحال هستیم.


راهی غیر از چیپ زدن نداشتم


در لحظه گلم به برزیل تیاگو دروازه‌بان حریف تمام راه‌ها را بسته بود و راهی به غیر از چیپ زدن نداشتم؛ خدا هم کمک کرد و زحمات بچه‌ها با گل من به نتیجه رسید.

 

1145755

دیدگاه‌ها