کد خبر : 1360990 | 05 مهر 1395 ساعت 14:40 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

ژابی: دوست دارم برای سیمئونه بازی کنم

ژابی آلونسو از معدود بازیکنانی است که سابقه کار کردن با مربیان بزرگی چون مورینیو، گواردیولا و آنچلوتی نصیبش شده است.

ژابی: دوست دارم برای سیمئونه بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، ژابی بین سال های 2010 تا 2013 در رئال زیر نظر مورینیو کار می کرد و سال 2014 نیز کار با آنچلوتی را در رئال تجربه کرد. او هم اکنون در بایرن نیز با آنچلوتی کار می کند. ژابی سال 2014 وقتی رئال را به مقصد بایرن ترک کرد توانست تجربه شاگردی پپ گواردیولا را نیز به دست بیاورد. او که چهارشنبه بار دیگر به مادرید باز خواهد گشت تا در مقابل اتلتیکو قرار بگیرد، پای مصاحبه با خبرنگار مارکا نشسته است.

 

 

1145772

 

 

ژابی که تا سال 2017 با بایرن قرارداد دارد در مورد آینده خود به مارکا گفت:" تا زمانی که بدنم و ذهنم اجازه دهد، در بالاترین سطح فوتبال بازی خواهم کرد. دوست دارم بازی در سری آ ایتالیا را نیز تجربه کنم ولی بعید می دانم دیگر این اتفاق رخ بدهد چون بایرن آخرین ایستگاه من در سطح اول فوتبال اروپا خواهد بود. سال آینده قراردادم تمام می شود و باید ببینم نظر باشگاه در مورد من چه خواهد بود."

 

 

1128112

 

 

کار با مورینیو، گواردیولا و آنچلوتی:" سه مربی با سه دیدگاه کاملا متفاوت که به کار کردن با آنها افتخار می کنم. هر سه مربی تاثیرات مثبتی روی فوتبال گذاشته اند و آنها را تحسین می کنم.

اگر روزی بخواهم مربی شوم، از تجربیات کار کردن زیر نظر این سه مربی استفاده خواهم کرد اما اینکه شبیه کدام یک شوم، هنوز مشخص نیست. مورینیو و پپ، فوتبال را با ایده های خود دگرگون کردند و آنچلوتی هم به خوبی می داند یک تیم بزرگ را چگونه مدیریت کند و در لحظات حساس چه تصمیماتی بگیرد."

 

 

1143217

 

 

کار با سیمئونه:" دوست دارم برای او بازی  کنم ولی فکر می کنم برای این مساله دیگر دیر شده است. به او احترام می گذارم و تحسینش می کنم. او شیوه خاص خود را در مربیگری دارد که دوست داشتم از نزدیک با آن آشنا شوم. اتلتیکو با او تبدیل به تیمی شده است که اگر مقابلش 100 درصد نباشید، حتما شکست خواهید خورد."

 

 

دیدگاه‌ها