کد خبر : 1361021 | 05 مهر 1395 ساعت 16:32 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام ترکیب پتروشیمی برای باشگاه‌های آسیا

مهران شاهین‌طبع دوازده بازیکن خود برای حضور در رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های آسیا در چین را اعلام کرد.

اعلام ترکیب پتروشیمی برای باشگاه‌های آسیا

 

به گزارش "ورزش‌ سه" از ایسنا،‌ تیم بسکتبال پتروشیمی نماینده ایران در رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های آسیا خواهد بود که مهران شاهین‌طبع سرمربی این تیم دوازده بازیکنش برای این رویداد مهم را انتخاب کرد.

 

مهراد آتشی، حامد حسین‌زاده، محمد حسن‌زاده، رضا لطفی، اوشین ساهاکیان، بهنام یخچالی، مهدی اسماعیلی، روزبه ارغوان، محمد جمشیدی، جیمز وایت و جرالد رابینسون ترکیب پتروشیمی را تشکیل می‌دهند.

محمد حسن‌زاده به عنوان بازیکن کمکی از نفت آبادان این تیم را همراهی می‌کند.

 

پتروشیمی در گروه اول با نمایندگان لبنان، هند،‌ قطر و چین تایپه قرار گرفت.

طبق قرعه‌کشی انجام شده پتروشیمی با الریاضی لبنان،  ONGC هند، الریان قطر و پایویان چین تایپه هم‌ گروه شده‌است و باید در چین به مصاف این تیم‌ها برود. در گروه دوم ژینجیانگ چین، الشرطه عراق، بارسی قزاقستان، دراگونز مالزی و الاهلی امارات حضور دارند.

 

رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های آسیا پس از سه سال وقفه و با حضور نماینده چین برگزار می‌شود و این دوره می‌تواند شروع یک اتفاق خوب برای مسابقات باشگاهی باشد چرا که در سال‌های گذشته تنها نماینده‌های غرب‌آسیا حضور داشتند اما امسال چینی‌ها نیز با گرفتن میزبانی وارد عرصه رقابت شده‌اند.

 

مسابقات از هفدهم مهر آغاز می‌شود و نماینده ایران قرار است قبل این رقابت‌ها در تورنمنتی چهارجانبه شرکت کند که از یازدهم مهر شروع می‌شود.

دیدگاه‌ها