کد خبر : 1361025 | 05 مهر 1395 ساعت 16:45 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با یوفا

براوو: هیچ ترسی از رویارویی با MSN ندارم

کلودیو براوو که پس از دو فصل حضور در بارسلونا حالا به منچسترسیتی پیوسته، 28 مهرماه باید به نوکمپ بازگردد تا این بار مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

براوو: هیچ ترسی از رویارویی با MSN ندارم

به گزارش "ورزش سه"، براوو در دو فصل حضورش در بارسا عملکردی درخشان داشت و گلر شماره یک این تیم بود. او حالا در سیتی بازی می کند و امیدوار است در مصاف با بارسلونا بتواند دروازه تیمش را بسته نگاه دارد.

 

 

1143257

 

 

براوو در مورد رویارویی با مثلث MSN بارسلونا گفت:" یک روز شوم برای من؟ هرگز چنین فکری نمی کنم. هیچ ترسی از مسی، نیمار و سوارز ندارم. هیچ وقت به مهاجمان حریف به عنوان یک کابوس نگاه نکرده ام. مقابله با چنین مهاجمانی مثل یک چالش بزرگ و دشوار می ماند.

دیدار سیتی و بارسا دیدار بزرگی است که در آن ستاره های ارزشمندی نیز حضور دارند. این بازی ها همیشه انگیزه مرا دو چندان می کنند. قبل از اینگونه بازی ها، به این فکر نمی کنم که تیم و مهاجمان حریف بهتر هستند. برعکس، همیشه قدرت بیشتری در خودم حس می کنم.

 

هم تیمی سوارز، مسی و نیمار بودن، به پیشرفت من کمک زیادی کرد. مقابلشان هم قبلا بازی کرده ام و باید بگویم که کار سختی است. حالا از هم جدا شده ایم و همیشه بهترین ها را برایشان آرزو دارم."

دیدگاه‌ها