کد خبر : 1361031 | 05 مهر 1395 ساعت 16:19 | 70.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اوندا سرو

واکنش گریزمان به عصبانیت رونالدو از تعویض

آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکو نسبت به خشم رونالدو هنگام تعویض شدن در بازی مقابل لاس پالماس واکنش نشان داد.

واکنش گریزمان به عصبانیت رونالدو از تعویض

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان که تابستان امسال از پاری سن ژرمن پیشنهادی جدی داشت، در نهایت تصمیم گرفت در اتلتیکو بماند. او هم اکنون با 5 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

 

 

1145799

 

 

گریزمان که در مصاحبه با اوندا سرو شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد نارضایتی رونالدو هنگام تعویض مقابل لاس پالماس گفت:" معتقدم باید خودمان را جای بازیکن بگذاریم. برخی مواقع باید بازیکنان را در اینگونه مواقع درک کرد. من هم در موقعیتی شبیه به رونالدو قرار گرفته ام و او را درک می کنم."

 

گریزمان در مورد مقایسه خود با رونالدو و نیز توپ طلا گفت:" من خودم را رونالدوی اتلتیکو نمی دانم. فکر می کنم بازیکن مهمی برای اتلتیکو مادرید هستم، همین. همیشه هم سعی کرده ام با گلزنی هایم مهره مفیدی برای تیم باشم. توپ طلا؟ فکر نمی کنم اگر در رده بندی نهایی سوم بشوم، اتفاق مایوس کننده ای باشد."

 

 

1140418

 

 

پیشنهاد PSG:" بله، پیشنهاد داشتم ولی همه چیز به ماندن سیمئونه بستگی داشت. می ترسیدم او تیم را ترک کند. با سیمئونه تماس گرفتم و او به من اطمینان داد که خواهد ماند. هم من و هم اتلتیکو به سیمئونه نیاز داشتیم. به شخصه نیاز دارم هنوز چیزهای بیشتری از او یاد بگیرم."

 

دیدگاه‌ها