کد خبر : 1361036 | 05 مهر 1395 ساعت 17:56 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم والیبال ب ایران به جمع 4تیم برتر رسید

تیم ملی والیبال ب ایران با پیروزی برابر تایلند به جمع 4 تیم برتر رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا راه پیدا کرد.

تیم والیبال ب ایران به جمع 4تیم برتر رسید

به گزارش "ورزش‌ سه" از فارس، تیم ملی ب والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی پنجمین دوره جام کنفدارسیون والیبال آسیا به مصاف تایلند میزبان این رقابت‌ها رفت.

 

ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای (25 بر 22، 28 بر 30، 25 بر 20 و 25 بر 16) به پیروزی دست یافتند تا با اقتدار راهی مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شوند.

ناصر شهنازی در ابتدای این مسابقه از ترکیب سامان فائزی، مسعود غلامی، علیرضا مباشری، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، رضا قرا و محمدرضا موذن استفاده کرد

 

مونچای سوپاجیراکول سرمربی تیم ملی والیبال تایلند نیز از ترکیب جیرایو راکساکائی، کیتیکون سری اوت هاوونگ (کاپیتان)، کیتینون نامخونتود، کیت سادا سومکانی، بون یارید وونگ تورن، کیسادا نیل ساوای و مونتری پوآنگ لیب (لیبرو) در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

 

هسو کنگ هائو از چین تایپه و تادایوشی از ژاپن به عنوان داوران اول و دوم قضاوت دیدار ایران و تایلند را بر عهده داشتند.

تیم‌های چین، ژاپن و چین‌تایپه نیز قبل از دیدار ایران و تایلند به ترتیب با شکست استرالیا، قزاقستان و کره‌جنوبی مجوز حضور در چهار تیم برتر این رقابت‌ها را به دست آوردند.

 

تیم ملی ب والیبال ایران فردا (سه‌شنبه) در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها به مصاف ژاپن می‌رود. ایران و ژاپن در دور مقدماتی نیز با هم بازی کردند که ایران فاتح میدان شد.

دیدگاه‌ها