کد خبر : 1361038 | 05 مهر 1395 ساعت 17:15 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با Dfb

کیمیچ: قصد انتقام گرفتن از اتلتیکو را نداریم

جاشوا کیمیچ شروعی فوق العاده در این فصل داشته است و توانسته 4 گل در تمامی رقابتهای این فصل به ثمر برساند.

کیمیچ: قصد انتقام گرفتن از اتلتیکو را نداریم

به گزارش "ورزش سه"، حتی او در دیدار برابر هامبورگ در هفته پنجم بوندسلیگا توانست تک گل 3 امتیازی باواریایی ها را به ثمر برساند. کیمیش در مصاحبه با Dfb  در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد.

 

دشواری پیروزی بر هامبورگ:" من خوش شانس بودم که یک گل در لحظات انتهایی به ثمر رساندم. فکر می کنم باید زودتر به گل می رسیدیم، با اینکه هامبورگ در نیمه اول تیم برتر بود اما ما در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت ایجاد کردیم و در نهایت به گل رسیدیم.

  من قبل از رسیدن توپ با خود گفتم که دیگر این یکی را نباید از دست دهیم. توپ بسیار سریع بود و من فقط پای خود را مقابل آن قرار دادم و خوشبختانه وارد دروازه شد."

 

 

1145807

 

مصاف با اتلتیکو:" ما قطعا باید بهتر از دیدار با هامبورگ باشیم، مخصوصا از نیمه اول آن بازی. همه ما می دانیم که چه چیزی در آنجا انتظار ما را می کشد و باید سطح بازی خودمان را بالاتر ببریم.

سال گذشته اتلتیکو ما را حذف کرد با این حال از انتقام صحبت نمی کنم، قطعا می خواهیم در این دیدار پیروز شویم، سال گذشته در دور حذفی با آنها روبه رو شدیم و اکنون باید در دومین بازی دور گروهی مقابل آنها قرار بگیریم؛ پس اینها با هم متفاوت هستند."

دیدگاه‌ها