کد خبر : 1361071 | 05 مهر 1395 ساعت 21:39 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: در انتظار بهترین کریس رونالدو هستیم

علیرغم تمام انتقاداتی که از رفتار و البته کیفیت فنی رونالدو در روزهای اخیر می شود، باز هم توماس توخل معتقد است در انتظار بهترین کریس رونالدو در برابر دورتموند خواهد بود.

توخل: در انتظار بهترین کریس رونالدو هستیم

به گزارش "ورزش سه"، این هفته و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، دو تیم دورتموند و رئال مادرید در آلمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

توخل گفت: "کریستیانو روی فرم نیست؟ من در جایگاهی نیستم که در این رابطه صحبت کنم. رونالدو یکی از بهترین بازیکن های دنیاست و یک برنده همیشگی محسوب می شود. من در انتظار بهترین نمایش از کریس رونالدو هستم. آنها بازی خوبی در برابر ما انجام خواهند داد و من از کیفیت آنها خبر دارم.

 

 

1145842

 

 

دفاع کردن در مقابل چنین تیمی دشوار است. پس باید با هوشیاری کامل به مصاف آنها برویم و در انتقال دفاع به حمله کاملا منظم باشیم. هدف ما، استفاده از سرعت دمبله و اوبامیانگ است اما در هر حال، ما باید برای تمامی اتفاقات بازی خود را آماده کنیم. هدف ما، تنها انتقال توپ به حمله یا حفظ مالکیت نیست. دورتموند باید برای هر اتفاق بازی به صورت جداگانه آماده باشد.

 

در حال حاضر، در شرایطی آرمانی به سر می بریم اما حریف ما نیز بسیار با انگیزه است و قصد دارد با امتیاز به مادرید بازگردد. باید عنوان کنم که بازی برابر رئال مارید، قرار گرفتن در برابر بزرگترین نام در فوتبال جهان در فضایی فوق العاده است".

دیدگاه‌ها