کد خبر : 1361082 | 05 مهر 1395 ساعت 23:05 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

کروس: رونالدو نمی‌تواند در همه دیدارها ثابت بازی کند

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، از تصمیم زین الدین زیدان برای تعویض کریس رونالدو در دیدار مقابل لاس پالماس حمایت کرد.

کروس: رونالدو نمی‌تواند در همه دیدارها ثابت بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رئال باید فردا شب در لیگ قهرمانان مقابل دورتموند قرار بگیرد، همچنان مهمترین موضوع در اطراف این تیم، تعویض رونالدو در دیدار مقابل لاس پالماس است؛ تصمیمی که کروس از آن حمایت می کند.


او به خبرنگاران گفت:" برای یک بازیکن، غیرممکن است که در یک فصل، 60 بازی انجام بدهد. این تصمیم با سرمربی است که رونالدو 90 دقیقه کامل بازی کند یا در دقیقه 75 تعویض شود. او خوب تمرین کرده و برای دیدار فردا آماده است."

 

 

1145793

 

 

کروس که با پیراهن بایرن و لورکوزن، بارها مقابل دورتموند قرار گرفته، می داند که تیمش چه کار دشواری در پیش دارد.


" می دانیم که این یکی از دشوارترین دیدارهای فصل است. آنها خوب بازی می کنند و گل های زیادی به ثمر رسانده اند اما این برنامه های ما را تغییر نمی دهد. ما سبک بازی مان را تغییر نمی دهیم. البته کار دشواری خواهیم داشت.


معتقدم که دورتموند با مربی بسیار خوبی که دارند و سبک بازی مشخصشان، ما را با مشکل مواجه می کنند. مطمئنم آنها بسیار هجومی خواهند بود. این دیداری است که آنها منتظرش هستند.


آنها به دنبال مالکیت توپ هستند و البته ما هم همین کار را می خواهیم انجام بدهیم. امیدوارم این کار را بکنیم. چنین دیداری یک آزمون خوب است، با این اتمسفر، با این ورزشگاه، باید ببینیم می توانیم بر این مانع غلبه کنیم."

دیدگاه‌ها