کد خبر : 1361092 | 05 مهر 1395 ساعت 23:30 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: لیورپول مدعی قهرمانی؟ فصل طولانی است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، این ادعا را که تیمش بعداز منچسترسیتی، دومین مدعی اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر است، رد کرد.

کلوپ: لیورپول مدعی قهرمانی؟ فصل طولانی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدارهای این فصل نمایش های درخشانی ارائه داد و علاوه پیروزی مقابل آرسنال و چلسی، در دو دیدار خانگی اخیر برابر لسترسیتی و هال سیتی، 9 گل زدند.


به همین دلیل، بسیاری این تیم را بعد از منچسترسیتی صدرنشین که در هر 6 دیدارش به پیروزی رسیده، شانس دوم قهرمانی می دانند اما کلوپ تاکید کرد که هنوز راهی طولانی تا پایان فصل باقی مانده است.

 

او در یک برنامه تلویزیونی در شبکه اسکای گفت:" من این اعداد را درک نمی کنم. می دانم که از کجا آمده ام. شما پولتان را نگه دارید. شما این کار را نمی کنید.


این حرف ها برای من مهم نیست اما بهتر است که یک جو خوش بینی در اطراف تیم وجود داشته باشد. در حال حاضر، لیورپول شرایط خوبی دارد. ما یک دیدار خیلی مهم مقابل هال داشتیم و به شکل فوق العاده ای آن را پشت سر گذاشتیم.

 

 

1141977

 

 

دیدن جدول حس خوبی دارد اما یک مشکل، اعداد هستند. فقط شش هفته از فصل سپری شده؛ بنابراین تازه در ابتدای فصل هستیم. من از این نتایج راضی هستم اما می دانم که هنوز راهی طولانی در پیش است."


کلوپ همچنین در مورد اینکه لیگ برتر را بهترین لیگ اروپا می دانند، گفت:" خیلی ها می پرسند بهترین لیگ کدام است و من نظری ندارم اما در لیگ برتر، 8-7 تیم فکر می کنند باید در صدر جدول باشند و این خیلی جالب است و همه ما باید با این مسئله کنار بیاییم. این برای همه آنهایی که بازی ها را تماشا می کنند، خوب است و ما باید با این فشار کنار بیاییم."

دیدگاه‌ها