کد خبر : 1361103 | 06 مهر 1395 ساعت 01:00 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: باید دینامو زاگرب را شکست بدهیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، تاکید کرد که تیمش باید حتما در دیدار فرداشب مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان، به سه امتیاز دست پیدا کند.

آلگری: باید دینامو زاگرب را شکست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در اولین دیدارش در مرحله گروهی چمپیونزلیگ مقابل سویا به تساوی رضایت داد و به همین دلیل، آلگری معتقد است که تیمش دیگر نباید امتیاز از دست بدهد.


او به خبرنگاران گفت:" باید سه امتیاز را کسب کنیم و ببینیم دیگر تیم ها چه نتیجه ای می گیرند. باید بازی به بازی پیش برویم. در حال حاضر، نمی دانیم چند امتیاز نیاز داریم تا به عنوان تیم اول یا دوم صعود کنیم. تنها می دانیم که فردا دیدار دشواری داریم زیرا بازی در اروپا همیشه دشوار است. پیروزی در خارج از خانه هرگز آسان نیست.


باید به شیوه ای مناسب در دیدار فردا ظاهر شویم و با یک نمایش خوب، سه امتیاز را خانه ببریم.


حضور ماریو مانژوکیچ و مارکو پیاکا در ترکیب اصلی؟ هنوز در مورد ترکیب اصلی تصمیم نگرفتم اما اینطور نیست که چون این دو بازیکن برای دینامو بازی کرده اند، از ابتدا به میدان بروند.

 

 

1144818

 

 

ترکیب را اول از همه براساس شرایط انتخاب می کنم. گونسالو ایگواین فردا بازی خواهد کرد. طبیعی است که ایگواین ویژگی های متفاوتی نسبت به مانژوکیچ دارد و ما باید یاد بگیریم که چطور او را بشناسیم و بازیکنان هم که به زمین می روند، باید یاد بگیرند که چطور او را بشناسند.


در حال حاضر ما 6 بازی در سری A انجام دادیم و 15 امتیاز کسب کردیم. در بعضی بازی ها خوب کار کردیم و در بعضی هم کمتر خوب بودیم. اما چیزی که می خواهم بگویم این است که خیلی ها فکر می کنند یوونتوس باید در هر دیدار 3-0 برنده شود. فکر می کنم باید به زمین واقعیت برگردیم و منسجم و بابرنامه کار کنیم."

دیدگاه‌ها