کد خبر : 1361123 | 06 مهر 1395 ساعت 08:37 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از ریو از نزدیک میله وزنه‌برداری را ندیده‌ام

مرادی: وزنم مناسب است و در 94 کیلو می‌مانم

دارنده مدال طلای المپیک ریو 2016 گفت: بعد از المپیک حتی از نزدیک میله وزنه‌برداری را ندیده‌ام.

مرادی: وزنم مناسب است و در 94 کیلو می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، سهراب مرادی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص آخرین شرایطتش پس از المپیک ریو 2016 و زمان شروع تمریناتش اظهار داشت: پس از پایان مسابقات المپیک دست به میله نشده‌ام و از نزدیک میله ندیده‌ام و جالب است که بگویم حتی وقت اینکه بخواهم به خانه بروم هم نداشتم.

 

وی افزود: باید از چند روز دیگر کارم را برای حضور در مسابقات لیگ وزنه‌برداری آغاز کنم تا بتوانم در لیگ و جام باشگاه‌ها به تیم ذوب آهن اصفهان کمک کنم. قرار است در این مسابقات در همان وزن 94 کیلوگرم حضور پیدا کنم.

 

دارنده مدال طلای المپیک ریو 2016 در خصوص اینکه آیا تصمیمی مبنی بر حضور در وزنی بالاتر ندارد، خاطرنشان کرد: فعلا چنین تصمیمی نگرفته‌ام و خدا را شکر وزنم مناسب است و وزن زیادی کم نمی‌کنم و به همین دلیل حضور در این وزن خوب است.

 

مرادی در پاسخ به این سؤال که تا چه زمانی قرار است به وزنه‌ زدن ادامه بدهد، گفت: حالا حالاها کار دارم و اگر زنده بمانم تا المپیک 2020 توکیو روی تخته خواهم رفت. من زمان زیادی را بی‌خود و بی جهت از دست دادم اما حالا می‌خواهم همه چیز را جبران کنم.

 

وی ادامه داد: طلای مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اهداف بعدی من هستند و حالا که استرس دوری از مسابقات از روی دوش من برداشته شده است به رکوردشکنی هم فکر می‌کنم و در گام بعدی دنبال رکوردهای جدیدی هستم.

دیدگاه‌ها