کد خبر : 1361140 | 06 مهر 1395 ساعت 10:16 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمبود بازی تدارکاتی، درد مشترک تیم‌های ملی!

تیم ملی فوتسال در حالی برزیل را در مرحله یک هشتم نهایی شکست داد که در بازی های گروهی در مصاف با اسپانیا تن به شکست نسبتا سنگین داد. در برابر آذربایجان به نتیجه مساوی رسید و پیروزی اش در برابر مراکش چندان خیره کننده نبود!

کمبود بازی تدارکاتی، درد مشترک تیم‌های ملی!

به گزارش "ورزش سه"، ناظم الشریعه – سرمربی تیم ملی فوتسال در کنفرانس خبری پیش از بازی با روسیه وقتی با این سوال مواجه می شود چرا ایرانی که برزیل را شکست می دهد در بازی های گروهی خوب نتیجه نگرفت به یک نکته مهم اشاره می کند. کمبود بازی های تدارکاتی.


همان طور که در مصاحبه این مربی خواندید او گفته بازی های مرحله گروهی به واقع برای ما حکم بازی های تدارکاتی را داشته و ما بعد از پشت سر گذاشتن سه بازی در مرحله گروهی به آمادگی نهایی رسیدیم و موفق شدیم در بازی با برزیل نمایش خوبی داشته باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم.


کمبود بازی های تدارکاتی درد مشترک تیم های ملی است. به طور مثال در روزهای اخیر هم شنیدید اردوی تیم ملی جوانان در کیش و برگزاری بازی دوستانه با تیم های عراق و تاجیکستان منتفی شد و تیم ملی جوانان در فاصله یک ماه مانده به شروع بازی ها در بحرین بدون پشت سر گذاشتن بازی دوستانه به این کشور سفر می کند. در حالی که همه تیم ها در فاصله دو سه هفته مانده به شروع بازی های رسمی یکی دو بازی انجام می دهند تا از هر حیث برای بازی های رسمی آماده شوند.


به هر صورت باید به تیم ملی فوتسال آفرین گفت که با همه کمبودها و با وجود اینکه با قرعه سختی در مرحله یک هشتم نهایی روبرو شده بود بعداز 24 سال دوباره موفق به صعود به مرحله نیمه  نهایی شد و حال خود را آماده می کند که با روسیه مسابقه دهد.


ما در بازی های اخیر خود با روسیه نباخته ایم و این برگ برنده ما از نظر روحی در بامداد فردا خواهد بود. هر چند شکست احتمالی ایران در روسیه چیزی از ارزش های فنی ناظم الشریعه و تیمش کم نمی کند.


گفتنی است تیم ملی جوانان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی آماده می کند با قرعه سختی روبرو است. قطر قهرمان دوره قبل به همراه ژاپن و یمن حریفان ایران هستند و اگر تیم ملی جوانان با این قرعه موفق به صعود شود دست به کار بزرگی زده است.

دیدگاه‌ها