کد خبر : 1361154 | 06 مهر 1395 ساعت 11:05 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

نه روسای فدراسیون‌های ملی به انتخاب کفاشیان

روسای فدراسیون های ملی فوتبال آسیا قرار بود امروز در شهر گوا و در نشستی که با هم دارند نامزدهای آسیایی برای حضور در شورای فیفا را گزینش کنند که یکی از نامزدها علی کفاشیان بود. نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، به طرز عجیبی هم روسای فدراسیون های ملی رای دادند که امروز انتخاب برگزار نشود! 42 رای منفی در برابر یک رای مثبت!


کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است سه نامزد به فیفا برای عضویت در شورا معرفی کند که یکی از نامزدها علی کفاشیان است و قرار بود امروز رای گیری در این زمینه انجام شود!

 

1145920


جالب اینکه شیخ سلمان در واکنش به این اتفاق گفته ما یک صبح پرحادثه را پشت سر گذاشتیم اما وقتی 42 رای منفی به برگزاری انتخاب داده می شود این نشان می دهد که ما اتحاد داریم!


البته این اتحاد پشت پرده ای هم دارد! فیفا نماینده قطر را به دلیل روشن نبودن مسایل مالی در فدراسیون فوتبال این کشور از حضور در انتخابات امروز محروم کرده بود! قطری ها با نفوذی که در کنفدارسیون فوتبال آسیا دارند این انتخابات را به تاخیر انداختند تا در روزهای آتی مشکل  سعود المهندی را حل کنند و در نهایت انتخابات با حضور وی برگزار شود.

دیدگاه‌ها