کد خبر : 1361162 | 06 مهر 1395 ساعت 11:21 | 67.6K بازدید | 0 دیدگاه

هیس! من گل می‌زنم (عکس)

حضور سردار آزمون در ترکیب روستوف در هفته های اخیر پر رنگ نبوده است. البته این طور نبوده سردار افت کرده باشد اما شرایط در بازی های اخیر روستوف بر وفق مراد او نبوده است هر چند مشکلات روحی و روانی و حاشیه ای که در این تیم وجود دارد روی کیفیت کار تیم تاثیر منفی گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در بازی با قطر و چین هم تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما موفق نبود. شاید به این خاطر که در این دو بازی آن شادابی و طروات همیشگی را نداشت. این به خاطر روزهای پرالتهابی بود که از ابتدای فصل در تیم روستوف سپری کرد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد انتظارات از سردار آزمون بالاست . وقتی گل نمی زند برای خیلی ها جای تعجب ندارد.


بازی با آیندهوون فرصت خوبی است پای سردار آزمون به گل باز شود. او به این اتفاق خوشبین است و در تمرینات روزهای اخیر روستوف حضور پرانگیزه و شادابی داشته است. حتی سایت های روسی هم به این مسئله اشاره کردند و نوشتند امید روستوف به گل یا گل های سردار آزمون در این بازی است.

 

1145925


روستوف که در بازی های مقدماتی آژاکس را حذف کرد حال به نتیجه گیری در بازی با آیندهون می اندیشد تا بازی های مرحله گروهی را با امیدواری پشت سر بگذارد و از همه مهم تر باخت سنگین در برابر بایرن مونیخ را جبران  کند.


سردار آزمون در این عکس ژست جالبی گرفته است. شاید خطاب به منتقدین خود می گوید: هیس من گل می زنم!

 

دیدگاه‌ها