کد خبر : 1361165 | 06 مهر 1395 ساعت 11:36 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

با اصرار دوستانم به فوتبال برگشتم

شیری: با موی سفید می‌درخشم

کاپیتان باتجربه تیم قشقایی شیراز امیدوار است تیمش با حمایت هواداران بتواند روز سختی را برای پرسپولیس رقم بزند.

شیری: با موی سفید می‌درخشم

به گزارش "ورزش‌سه"، بر اساس قرعه کشی انجام شده در جام حذفی تیم پرسپولیس در مرحله یک سی ودوم این مسابقات باید در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف قشقایی این شهر برود. نکته قابل توجه در این میان حضور مهدی شیری، بازیکن سابق سرخابی های پایتخت در تیم قشقایی شیراز است. او که با چهره ای کاملا متفاوت و موهای تقریبا سفید شده با 38 سال سن همچنان فوتبال بازی می کند، روز جمعه مقابل پرسپولیس نیز به میدان خواهد رفت.مهدی شیری درباره شرایط تیمش می گوید: تیم ما متعلق به ایل نشین های قشقایی است که کاملا حرفه ای اداره می شود. امسال به دنبال این هستیم تا بتوانیم به لیگ یک برسیم و سپس برای حضور در لیگ برتر خواهیم جنگید. شرایطمان عالی است و اکنون هم خودمان را برای دیدار با پرسپولیس آماده می کنیم.


او درباره اینکه در 38 سالگی به فوتبال برگشته و برای قشقایی بازی می کند، اینطور توضیح می دهد: واقعیت این است که من تقریبا از فوتبال کنار رفته بودم و هیچکس خبری از من نداشت اما رفقایم در تیم قشقایی تماس گرفتند و خواهان بازگشتم شدند. به هر حال تصمیم گرفتم برگردم و از تصمیمم خوشحال هستم.

 

1145947


شیری که موهای صورت و سرش کاملا سفید شده، می گوید: دیگر پیر شده ام اما شرایط بدنی ام در همین سن هم عالی است. مطمئن باشید با همین موهای سفید هم مقابل پرسپولیس بهترین بازی ام را به نمایش می گذارم.


وی درباره بازی با پرسپولیس عنوان می کند: بازی سختی با پرسپولیس داریم اما قطعا حضور هواداران به ما انرژی می دهد. بی تردید می توانیم روز سختی را برای پرسپولیس رقم بزنیم و حتی به برد هم فکر می کنیم. ما نهایت تلاشمان را انجام می دهیم و انشاءالله موفق می شویم.

دیدگاه‌ها