کد خبر : 1361196 | 06 مهر 1395 ساعت 13:15 | 58.4K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت رونالدو در تمرینات رئال

کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید که به خاطر تعویضش مقابل لاس پالماس از زیدان عصبانی است، این عصبانیت را در تمرینات روز گذشته رئال در سیگنال آیدونا پارک بروز داد.

عصبانیت رونالدو در تمرینات رئال

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در دیدار مقابل لاس پالماس در اواسط نیمه دوم جای خود را به لوکاس واسکز داد و پس از آن بود که رئال گل تساوی را دریافت کرد و 2 امتیاز را از دست داد. پس از بازی او واکنش تندی به تعویض داشت و طبق گفته نزدیکان باشگاه، در این چند روز او شرایط خوبی نداشته و از سرمربی به خاطر تصمیمش عصبانی است. او روز گذشته در تمرینات رئال در سیگنال آیدونا پارک نیز این عصبانیت را در مقابل دوربین خبرنگاران بروز داد. در هنگام تمرین ، تکل خشنی روی پای گرت بیل زد که البته با جا خالی هافبک ولزی خطر از بیخ گوشش عبور کرد و سپس توپ روی زمین را با قدرت دفاع کرد.

 

1145793

 

در تمرین بعدی نیز او که پاس دریافت می‌کرد، پس از برخورد توپ با انگشتش عصبانی شد، توپ را برداشت و از شدت عصبانیت با قدرت زیر آن کوبید. چیزی که مسلم است این است که  رونالدو که ضعیف ترین شروعش در رئال مادرید را تجربه می‌کند،‌ از باشگاه عصبانی است و مسئولین تیم باید سعی کنند راهی برای بهبود وضعیت او پیدا کنند.

دیدگاه‌ها