کد خبر : 1361199 | 06 مهر 1395 ساعت 13:48 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

مقایسه عملکرد خلعتبری با فصول گذشته لیگ

مهاجم نامدار تیم گسترش فولاد که مورد غضب مسئولان باشگاه قرار گرفته، در 7 هفته ابتدایی عملکرد خوبی در این تیم نداشت.

مقایسه عملکرد خلعتبری با فصول گذشته لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، روزی که محمد رضا خلعتبری از سپاهان راه گسترش فولاد را در پیش گرفت، خیلی ها بر افزوده شدن قدرت آبی پوشان تبریزی تاکید کردند. بسیاری اعتقاد داشتند با حضور خلعتبری جای خالی محمد ابراهیمی در گسترش فولاد به چشم نمی آید اما ستاره سابق تیم ملی فوتبال در لیگ شانزدهم هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند.


خلعتبری اگرچه قبل از شروع فصل در دیدارهای تدارکاتی و تورنمنت بابل عملکرد خوبی داشت و بازی های مطلوبی را به نمایش گذاشت اما در جریان لیگ برتر و در 7 بازی ابتدایی هرگز نتوانست مهره چندان مفیدی باشد. او در این 7 بازی نه گلی برای تیمش زد و نه توانست پاس گلی بدهد که همین مساله موجب دلخوری مسئولان گسترش شده است. گسترشی ها اعتقاد دارند خلعتبری که گران ترین بازیکن گسترش فولاد در این فصل نیز محسوب می شود، باید بیش از این برای این تیم مفید باشد.


در مقایسه عملکرد خلعتبری در گسترش فولاد با سال های گذشته به یک مساله مهم می رسیم؛ اینکه او امسال تا پایان هفته هفتم بدترین دوران فوتبالی خود را سپری کرده است. خلعتبری در فصل گذشته با پیراهن سپاهان موفق شد یک گل و یک پاس گل را برای تیمش در 7 هفته ابتدایی به ارمغان بیاورد. او در 7 هفته ابتدایی لیگ چهاردهم نیز یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل برای تیمش عایدی داشت. ضمن اینکه یک پنالتی هم گرفت. خلعتبری در لیگ سیزدهم بازیکن پرسپولیس بود که در 7 هفته دو گل به ثمر رساند. همچنین در 7 بازی اول لیگ دوازدهم نیز او 5 پاس گل برای هم تیمی هایش در سپاهان ارسال کرد. این در حالی است که آمار درباره خلعتبری زمانی که در ذوب آهن بازی می کرد نیز بسیار خوب است.


اینکه خلعتبری به چه دلیل در لیگ شانزدهم نتوانسته عملکرد خوبی بر جای بگذارد، نکته مهمی است که دلیلش را باید از خود این بازیکن و کادرفنی گسترش جست و جو کرد. البته که دلیل ناکامی گسترش فولاد در لیگ شانزدهم خوب نبودن فقط خلعتبری نیست اما بی تردید کادرفنی گسترش روی این بازیکن در این فصل حساب ویژه ای باز  کرده بود.

دیدگاه‌ها