کد خبر : 1361232 | 06 مهر 1395 ساعت 16:11 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف در برگزاری جشن تولد پروین

باشگاه پرسپولیس در حالی نسبت به برگزاری مراسم برای پیشکسوتان موضع گرفته که این مراسم قرار است امشب برگزار شود.

اختلاف در برگزاری جشن تولد پروین

به گزارش "ورزش سه"، شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس که در زمان مدیریت رویانیان شکل گرفت در دور جدید فعالیت‌های خود مراسمی را ترتیب داده و بر اساس دعوت‌نامه‌هایی که برای بسیاری از پیشکسوتان ارسال‌شده قراراست مراسمی امشب دریکی از رستوران‌ها برگزار شود.


از مدیران عامل سابق پرسپولیس و برخی چهره‌های صاحب‌نام و حتی مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز برای این مراسم دعوت به‌عمل‌آمده و حتی برای مدیران کنونی باشگاه نیز دعوت‌نامه ارسال‌شده است.
 از آن‌سو باشگاه پرسپولیس در آستانه برگزاری این مراسم هرگونه فعالیت شرکت ثالثی برای پیشکسوتان را غیرقانونی دانسته و حتی تهدید به پیگرد قضایی کرده است. این در حالی است که شرکت کهن پرسپولیس فعالیت‌های خود را کاملاً قانونی دانسته و به‌واسطه ثبت شرکت آن را دارای وجاهت می‌داند.


 هیات مدیره این شرکت بر اساس رأی‌گیری انجام‌شده با حضور تعداد کثیری از پیشکسوتان انتخاب‌شده بود. این شرکت برای پیشکسوتان مستمری و حقوق ماهیانه درنظرگرفته و آنها را بیمه کرده بود.  حالا در آستانه برگزاری چنین مراسمی موضع‌گیری رسمی باشگاه موجب بروز اختلافاتی خواهد شد. گویا علی پروین طی روزهای گذشته در سایه همکاری با شرکت شخصاً با برخی مهمانان مراسم تماس گرفته و از آنها دعوت به عمل‌آورده است. حال باید دید پروین که رابطه خوبی با باشگاه دارد در مراسم شرکت می‌کند یا خیر و کلا چه موضعی در قبال تهدید باشگاه خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها