کد خبر : 1361234 | 06 مهر 1395 ساعت 16:15 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

با ستاره فوتسال جام رمضان 1371

کلهر: علی پروین نگذاشت بروم جام‌جهانی

محمود کلهر یکی از مردان نسل اول تیم‌ملی فوتسال کشورمان بوده است که درباره بازی‌های ایران در جام‌جهانی فوتسال صحبت های خواندنی کرده است.

کلهر: علی پروین نگذاشت بروم جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"،  کلهر که ستاره پرسپولیس در جام رمضان سال 71 در راه رسیدن سرخ‌ها به فینال و بهترین گلزن این تیم بود می‌گوید:


من و حسن شیرمحمدی برای دور دوم در هنگ‌کنگ در ترکیب تیم‌ملی بودیم اما به خاطر بازی‌های جام در جام آسیا ما در تهران ماندیم و یک مصاف تاریخی را از دست دادیم. البته علی پروین که همزمان سرمربی تیم‌ملی فوتبال و پرسپولیس و تیم‌ملی فوتسال بود به‌جای خودش در هر 2 دوره مقدماتی و نهایی، مایلی کهن را فرستاد.


کلهر می‌گوید: در دور اول از تیم ما شیرمحمدی، خاکپور، استیلی و انصاری‌فرد بودند، برای دور دوم هم قرار بود من و شیرمحمدی با تیم برویم اما بازی پرسپولیس برابر تیم بن یاس امارات  و الاتحاد قطر مانع این اتفاق شد.


کلهر افزود اتفاقا این همان مقطعی است که ما توانستیم الاتحاد را در جده 1-1 متوقف کنیم ومن آن گلی را که بهترین گل دوران فوتبالم بوده زدم.


کلهر که پاییز سال 71 را بهترین مقطع دوران فوتبالش می‌داند، درباره بازی‌های ایران در دوره اخیر و مسابقه تیم‌ملی فوتسال با روسیه می‌گوید: در بازی برابر روسیه با توجه به عملکرد تیم برابر برزیل و پاراگوئه، می‌توانیم راحت‌تر روسیه را ببریم چون روسیه بهترین بازیکن خودش را هم به علت محرومیت ندارد. این می‌تواند به تیم‌ملی فوتسال کشورمان کمک کند و با توجه به تکنیک ناب بازیکنان ما، تیم روسیه که به‌جز 2 بازیکن برزیلی الاصل، همه بازیکنان زمخت و کم تکنیکی هستند ما می‌توانیم آنها را ببریم و برد برابر روسیه یعنی قهرمانی چون آرژانتین و پرتغال 2 تیم دیگر نیمه‌نهایی تیم‌های قدرتمندی نیستند.

 

کلهر حرفش را این‌گونه کامل می‌کند که: اما این‌که ما در ادوار گذشته به نتیجه خوبی نرسیدیم باید بگویم در اکثر اوقات ما بدشانس بودیم خودتان ببینید چند بار با برزیل و اسپانیا در مرحله بعدی روبرو بودیم...قسمت ما این بوده که رسیدن ما به این مرحله در دوران حیدریان، شمسایی و ابطحی نباشد با سنگ سفیدی ، صمیمی و کشاورز بهترین عنوانمان را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها