کد خبر : 1361289 | 06 مهر 1395 ساعت 19:46 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

راه‌آهن دوباره در اختیار قوه قضاییه

تیم فوتبال راه‌آهن که در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته بود به دلیل عدم پرداخت به موقع مبلغ واگذاری از سوی شرکت خریدار، دوباره به قوه قضاییه بازگردانده شد.

راه‌آهن دوباره در اختیار قوه قضاییه

به گزارش "ورزش‌سه"، راه آهن که به دلیل مشکلات پس از دستگیری بابک زنجانی مالک هولدینگ سورینت به عنوان بخشی از بدهی‌های وی مصادره شده بود، بعد از مزایده‌هایی‌ خبرساز در دو نوبت مختلف به دو مالک متفاوت واگذار شده که هیچ کدام از این دو مالک فرجام خوشی از این کار نیافته‌اند؛ در ابتدا حمید استیلی با حمایت حمیدرضا سیاسی راه آهن را در اختیار گرفت که این تیم از وی پس گرفته شد و سپس یک شرکت آرایشی بهداشتی که با عنوان یزدان فعالیت می‌کرد، راه آهن را با عنوانی تازه به رقابت‌های لیگ برتر فرستاد.


اما تیم راه‌آهن سال گذشته به دسته پایین‌تر سقوط کرد و حالا دوباره به قوه قضاییه بازگردانده شد؛ البته مالک قبلی از شرایط مالی چندان مناسبی بهره‌مند نبود و راه‌آهنی‌ها امیدوار هستند این تحول شرایط آنها را بهتر کند.
 

باشگاه  راه‌آهن از قدیمی ترین باشگاه های فوتبال در ایران است که به دلیل خاستگاه جنوب شهری تهران همواره معرف استعدادهای مهمی به فوتبال ایران بوده است. با این حال بعد از انصراف شرکت راه‌آهن از تیم‌داری، این تیم هرگز از شرایط مالی مناسبی بهره نبرده و با مشکلات بسیار به حیات خود ادامه داد؛ در شرایط فعلی و با توجه به وضعیت اقتصادی به نظر نمی‌رسد راه آهن شانس چندانی برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران داشته باشد مگر آنکه یک سرمایه گذاری شخصی و با اراده دوباره این تیم را در دست بگیرد و  آن را به روزهای خوبش برگرداند.

دیدگاه‌ها