کد خبر : 1361290 | 06 مهر 1395 ساعت 19:00 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: باید پیروزی برابر چلسی را فراموش کنیم

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال از شاگردانش خواست پیروزی برابر چلسی را فراموش کنند و به دیدار برابر بازل در لیگ قهرمانان بیندیشند.

ونگر: باید پیروزی برابر چلسی را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها موفق شدند در ابتدای هفته با نمایشی تحسین برانگیز، با 3 گل چلسی را مغلوب کنند.

 

پیروزی برابر چلسی: " امیدوارم بازیکنان آرسنال با فروتنی بپذیرند که باید همه چیز را از نو آغاز کنند. ما بازی بسیار خوبی برابر چلسی به نمایش گذاشتیم اما علاقمندم بازیکنان ما بازی به بازی بتوانند چنین نمایشی از خود نشان دهند و تلاش خود را معطوف به هر بازی کنند".

 

 

1145489

 

 

تجارب آرسنال در لیگ قهرمانان: "نتایج ما در مراحل گروهی سال های قبل به ما نشان داد که باید نهایت تلاش خود را ارائه دهیم تا در مراحل بعدی، کار آسانتری داشته باشیم. یک شروع خوب، می تواند برای ما بسیار مهم باشد. در بازی برابر حریفی دشوار مثل پی اس جی، ما بازی را به خوبی مدیریت کردیم و توانستم با امتیار به لندن بازگردیم. در سال های قبل، همیشه ما بعد از یک نتیجه خوب در ابتدای هفته، تازه متوجه سختی کار در ورزشگاه خانگی خودمان در لیگ قهرمانان می شدیم. به همین دلیل، امسال باید توان خود را بازیابی کنیم زیرا با حریفان قدرتمندی روبرو هستیم که در شرایط خوبی به سر می برند".

 

بازی در برابر بازل: "آنها حریف بسیار قدرتمندی هستند که سال هایی متمادی بر لیگ سوییس سلطه دارند و همیشه در انگلیس و برابر تیم هایی مثل منچستریونایتد، چلسی و لیورپول نتایج خوبی گرفته اند. البته من قصد ایجاد هراس در تیم خود ندارم اما باید توجه داشت که بازل چیزی برای از دست دادن ندارد و همین موضوع، حریفان را تبدیل به تیم های ترسناکی می کند".

دیدگاه‌ها