کد خبر : 1361314 | 06 مهر 1395 ساعت 22:07 | 98.8K بازدید | 0 دیدگاه

تنها بعد از 67 روز

اخراج سم آلاردایس از تیم ملی انگلیس

سم آلاردایس، سرمربی 61 ساله تیم ملی انگلیس بعد از گذراندن دوران کوتاهی روی نیمکت این تیم از سمت خود اخراج شد.

 اخراج سم آلاردایس از تیم ملی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشریه دیلی تلگراف فیلمی از آلاردایس منتشر کرد که در آن، او با دو خبرنگار که با پوشش تاجر با او صحبت می کردند، در زمینه نقل و انتقالات غیرقانونی و دور زدن قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس، مشاوره می داد و قرار بود مبلغ 400 هزار پوند از آنها دریافت کند.

 

همچنین در این فیلم، به آلاردایس پیشنهاد  می شود تا مبلغی هنگفت دریافت کند و هر چند مدت یکبار، با سفر به کشورهایی مثل سنگاپور و هنگ کنگ در خرید و فروش بازیکن به آنها مشاوره بدهد. چند سال قبل و در زمان حضور آلاردایس در باشگاه بولتون هم برنامه پانورامای بی بی سی اتهامات مشابهی به او وارد کرد اما در نهایت آن هیچ کدام از آنها ثابت نشد اما این بار او بهای سنگینی برای فعالیت غیرقانونی اش پرداخت.

 

1146002

 

1146003

 

آلاردایس امروز از ساعت 7 بعد از ظهر در اتحادیه فوتبال انگلیس حضور یافت و در جلسه ای که با مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس داشت، اذعان داشت که اتهاماتی که بر علیه او عنوان شده است به شدت آشفته شده است.

 

با این تفاسیر، در نهایت این جلسه با صدور بیانیه ای از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مبنی بر اخراج آلاردایس از روی نیمکت سه شیرها به علت دست داشتن در فعالیت های غیرقانونی و تلاش برای زیر پا گذاشتن قوانین نقل و انتقالات و تجارت بازیکن به پایان رسید.

 

در چهار دیدار بعدی انگلیس مقابل مالت، اسلوونی، اسکاتلند و اسپانیا، گرت ساوت گیت هدایت سه شیرها را برعهده خواهد داشت و این فرصتی خواهد بود تا اتحادیه فوتبال انگلیس سرمربی جدید را انتخاب کند.

 

 

دیدگاه‌ها