کد خبر : 1361347 | 07 مهر 1395 ساعت 01:00 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: احساس بدی از این تساوی دارم

زیدان در نشست خبری پس از بازی با دورتموند از کسب تساوی مقابل این تیم ابراز نارضایتی کرد اما تلاش بازیکنانش را ستود.

زیدان: احساس بدی از این تساوی دارم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای سومین بازی متوالی مقابل یک تیم زردپوش به تساوی دست یافت. پس از کسب تساوی برابر ویارئال و لاس پالماس زردپوش در لالیگا، رئال امشب در لیگ قهرمانان مقابل دورتموند متوقف شد هرچند که بازی به مراتب بهتری نسبت به دو دیدار قبلی به نمایش گذاشت. رئالی ها تا دقیقه 87 پیش بودند اما دورتموند توسط شورله کار را به تساوی کشاند.

 

 

1146044

 

 

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:" بازیکنانم بازی بسیار بزرگی به نمایش گذاشتند و معتقدم لیاقت ما کمی بیش از اینها بود؛ هرچند معتقدم تساوی نتیجه بدی برای ما نبود. در ابتدا کمی سختی کشیدیم چون دورتموند به خوبی پرس می کرد که البته انتظارش را داشتیم. مقابل تیمی بزرگ در ورزشگاهی دشوار با جوی سنگین بازی داشتیم.

 

از نمایشمان احساس غرور می کنم. فکر می کنم بازی کاملی از بازیکنانم دیدیم. افسوس که مثل بازی قبل، سه امتیاز را در دقایق پایانی از دست دادیم. این اوضاع تغییر خواهد کرد. دریافت گل تساوی در دقایق پایانی همیشه تلخ است. به خصوص برای بازیکنانم که امشب تلاش زیادی برای پیروزی کردند.

به شخصه احساس تلخی از این مساوی دارم چون هم در دفاع و هم در حمله عالی بودیم. روند بازی همانطور پیش می رفت که می خواستیم. این سومین تساوی متوالی ما بود و از این مساله ناراحتم به خصوص برای بازیکنانم چون شایستگی شان بیش از تساوی در بازی امشب بود. بعد از زدن گل دوم می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم و به همین خاطر افسوس می خورم.

 

مثل بازی با لاس پالماس(2-2)، در دقایق پایانی کمی تمرکزمان را از دست دادیم. وقتی یک گل پیش هستید، همیشه خطر دریافت گل تساوی وجود دارد. فوتبال همین است. امشب باید فاصله را بیشتر می کردیم. متاسفانه روند تساوی های ما ادامه یافت ولی اطمینان دارم که در بازی بعدی(ایبار) شرایط را تغییر خواهیم داد. "

 

زیدان در این نشست همچنین بازی خوب خامس، کیلور ناواس و واران را ستود.

دیدگاه‌ها